ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89877
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۵۸
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
جدول هزینه‌های کرایه ماشین برای زائران اربعین در عراق +اینفوگرافیک

جدول هزینه‌های کرایه ماشین برای زائران اربعین در عراق +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اربعین حسینی در پیش است و میلیون‌ها زائی از سراسر جهان در تلاش هستند تا خود را به کربلای معلی برسانند و به زیارت امام حسین علیه السلام و حضرت عباس مشرف شوند. نوسان […]

جدول هزینه‌های کرایه ماشین برای زائران اربعین در عراق+ اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اربعین حسینی در پیش است و میلیون‌ها زائی از سراسر جهان در تلاش هستند تا خود را به کربلای معلی برسانند و به زیارت امام حسین علیه السلام و حضرت عباس مشرف شوند.

نوسان موجود در بازار ارز به ویژه نوسان قیمت دلار امور اقتصادی در سایر بخش‌ها را تحت تاثیر قرار داده است و افرادی که عازم سفر کربلا در روزهای منتهی به اربعین هستند اخبار مرتبط با هزینه تردد خود را دنبال می‌کنند تا با برنامه ریزی دقیق‌تری به این سفر معنوی اعزام شوند.

در ادامه این خبر آخرین قیمت‌های تعیین شده هزینه سفر به عراق که برای زائران اربعین مشخص شده است را در قالب یک اینفوگرافیک مشاهده کنید.

نرخ کرایه انواع ماشین‌ها مثل ون، سواری و اتوبوس برای روزهای شلوغ و پر ترددی که زائران کربلا در حال عزیمت به عراق هستند را به طور دقیق ببینید و فراموش نکنید که نرخ سفرهای فوق با دینار محاسبه می‌شود. در حال حاضر هر 1000 دینار عراقی معادل 13 هزار تومان پول ایران است.

جدول هزینه‌های کرایه ماشین برای زائران اربعین در عراق+ اینفوگرافیک

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن