ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89882
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
جنگ های نيابتی در منطقه حاصل عجز نظام سلطه در رويارویی نظامی با جبهه مقاومت است

جنگ های نيابتی در منطقه حاصل عجز نظام سلطه در رويارویی نظامی با جبهه مقاومت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 23 مهر در جلسه هماهنگی رسیدگی به موضوعات مرتبط با خانواده های شهدای مدافع حرم استان که با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد، […]

جنگ های نيابتی در منطقه حاصل عجز نظام سلطه در رويارویی نظامی با جبهه مقاومت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 23 مهر در جلسه هماهنگی رسیدگی به موضوعات مرتبط با خانواده های شهدای مدافع حرم استان که با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و به ویژه 22 شهید سرافراز مدافع حریم اهل بیت(ع)، اظهار کرد: مادامی که عطر شهادت به مشام می رسد، ناامنی در کشور وجود نخواهد داشت.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را حافظ انقلاب و نظام اسلامی دانست و افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران به تاسی از نهضت عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت الگوی بيداری اسلامی و سرمشقی برای انقلاب های آزادی بخش منطقه محسوب می شود.

این مقام مسئول، جنگ های نيابتی در منطقه را حاصل عجز نظام سلطه در رويارویی نظامی با جبهه مقاومت اسلامی دانست و عنوان کرد: شهدای مدافع حرم با هجرت از کشور جهاد را برگزیدند تا به بالاترین مرتبه در جهان یعنی شهادت برسند و در اوج دلدادگی به اهل بیت(ع) از زندگی و خانواده و فرزند خود گذشتند تا اعلام کنند که برای حفظ ارزش های اسلام و انقلاب آماده اند.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، حفظ تمامیت ارضی کشور را از جمله دستاوردهای جنگ هشت ساله دانست و گفت: فرزندان ایران در خاک سوریه نیز برای حفاظت از حریم کشور و حرم  اهل بیت جانفشانی می کنند.

وی ادامه داد: امروز خانواده های شهدای مدافع حرم مانند خانواده های شهدای انقلاب و دفاع مقدس ثابت کردند که همواره در صحنه حاضر هستند و ذره ای از اعتقادات خود را بعد از شهادت عزیزانشان از دست نداده اند و ایستادگی و ایثار آنان باید الگوی همه ما در جامعه باشد که با اطاعت از رهبری در ادامه راه شهدا ثابت قدم باشیم.

پاکاری، با تاکید بر اینکه رسیدگی به امور خانواده های شاهد و ایثارگر جزو وظایف ذاتی و اعتقادی ما محسوب می شود، خاطرنشان کرد: رسیدگی به برخی از امور به ویژه در حوزه مسائل حقوقی و درمانی نیازمند تعامل با سایر دستگاه ها و هم افزایی امکانات و ظرفیت هاست تا آنگونه که شایسته است به نمایندگی از نظام در خدمت خاندان معظم و معزز شهدا باشیم.

کار شهدا را باید به خود شهدا بسپاریم

عباس بایرامی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان نیز، تجربیات تلخ و شیرین خانواده های شهدا به ویژه مادران و همسران و حتی دختران بعد از شهادت عزیزانشان الگو و درس آموز دانست و اظهار کرد: جلسات رسیدگی به امور خانواده های شهدا باید به صورت مستمر و منظم برگزار شود تا بتوانیم در خدمات رسانی به این بزرگواران خوب عمل کنیم.

وی خانواده های شهدای مدافع حرم گیلان را جزو اولویت های این نشست دانست و گفت: شهدایی که زن و فرزند دارند، آسیب های بیشتری مترتب آنان است و باید هرچه سریع تر نسبت به رفع مشکلاتشان اقدام کنیم.

جنگ های نيابتی در منطقه حاصل عجز نظام سلطه در رويارویی نظامی با جبهه مقاومت است

این مقام مسئول، با تاکید بر اینکه کار شهدا را باید به خود شهدا بسپاریم، تصریح کرد: ما موظف هستیم به نمایندگی از شهدا نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که یکی از مصادیق آن تکریم خانواده های شاهد و ایثارگر است، اهتمام ویژه داشته باشیم.

بایرامی، با اشاره به برخی از مشکلات خانواده های شهدا در حوزه درمان، یادآور شد: این مشکل کشوری است و منحصر به گیلان نیست لذا سپاه پاسداران با توجه به ظرفیت های خود در مرکز استان و شهرستان ها، آماده رسیدگی به بخشی از مشکلات در حوزه سلامت و درمان خاندان معظم شهداست.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن