ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89896
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
۲۶۹ نظامی سعودی و شورشی وابسته به آن‌ها در دو هفته گذشته به هلاکت رسیدند

۲۶۹ نظامی سعودی و شورشی وابسته به آن‌ها در دو هفته گذشته به هلاکت رسیدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با پیشروی رزمندگان یمنی در جبهه‌های داخلی و خارجی، چند گروه از تک‌تیراندازان انصارالله به‌منظور توقف پیشروی و فلج کردن تحرکات نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها، وارد مناطق درگیری شده‌اند. به گفته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با پیشروی رزمندگان یمنی در جبهه‌های داخلی و خارجی، چند گروه از تک‌تیراندازان انصارالله به‌منظور توقف پیشروی و فلج کردن تحرکات نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها، وارد مناطق درگیری شده‌اند.

به گفته منابع میدانی، تک‌تیراندازان انصارالله در جبهه‌های جنوبی استان‌های «عسیر، نجران و جیزان» عربستان و استان‌های «الحدیده، الجوف، تعز، البیضاء و …» مستقرشده‌اند و مناطق را برای رژیم سعودی و شورشیان به گورستان تبدیل کرده‌اند.

شبکه خبری «المسیره نت» یمن در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد: تک‌تیراندازان انصارالله در دو هفته گذشته موفق شده‌اند 269 تن از نظامیان رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها را به هلاکت برسانند و ده‌ها تن دیگر را زخمی کنند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، 25 تن از نظامیان رژیم سعودی در دو هفته گذشته توسط تک‌تیراندازان انصارالله در جبهه‌های داخلی و خارجی شکار شده‌اند.

بر اساس اعلام رسانه‌های یمنی، آمار تلفات نظامیان ائتلاف و شورشیان وابسته به آن‌ها در یک ماه گذشته افزایش پیداکرده است و بیشترین تلفات آن‌ها در جبهه استان الحدیده و استان‌های جنوبی عربستان بوده است.

ده‌ها کشور به رهبری رژیم سعودی بیش از چهار سال و نیم است به بهانه بازگرداندن «منصور هادی»، رئیس‌جمهوری مستعفی یمن، حمله گسترده‌ای را از زمین، دریا و هوا علیه مردم مظلوم یمن آغاز کرده‌اند که تاکنون با دادن تلفات ده‌ها هزارنفری، به اهداف خود نرسیده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن