ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89932
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۶:۵۳
  • 327 بازدید
  • ارسال توسط :
فاصله گرفتن از آرمان‌های انقلاب، آثار جبران‌ناپذیری به دنبال دارد

فاصله گرفتن از آرمان‌های انقلاب، آثار جبران‌ناپذیری به دنبال دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از زنجان، به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی در دیدار صمیمی با جمعیت فرزندان شاهد استان زنجان ضمن خوش‌آمدگویی و تشکر از اهتمام و نگاه خوب فرزندان شهدا نسبت به جامعه و آرمان‌های انقلاب افزود: ظرفیت بسیار […]

فاصله گرفتن از آرمان‌های انقلاب، آثار جبران‌ناپذیری به دنبال داردبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از زنجان، به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی در دیدار صمیمی با جمعیت فرزندان شاهد استان زنجان ضمن خوش‌آمدگویی و تشکر از اهتمام و نگاه خوب فرزندان شهدا نسبت به جامعه و آرمان‌های انقلاب افزود: ظرفیت بسیار خوبی در استان از حیث فعالیت و اشتغال فرزندان شاهد در مجموعه‌ها وجود دارد. 
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه در آستانه جشن 40 سالگی انقلاب هستیم، افزود: با این وجود باید هر روز مصمم‌تر و با اقتدار به آرمان‌های انقلاب نزدیک‌تر باشیم، نه اینکه فاصله بگیریم و اگر روزی از آرمان‌های انقلاب و شهدا فاصله گرفتیم، آن روز، روز مصیبت ما است.
 وی با اشاره به اینکه خط قرمز ما در دستگاه قضایی استان ارزش‌های انقلاب و نظام است، افزود: ما این ارزش‌ها را با هیچ چیز معامله نخواهیم کرد. 
رئیس شورای قضایی استان اظهار کرد: بهترین و ارزشمندترین چیز برای انسان جان او است، ادامه داد: این شهدا برای نظام و انقلاب جان خود را تقدیم کردند و این وظیفه همه ما است که در شرایط کنونی جامعه با این امنیت و امکانات حافظ و پاسدار خون شهداء باشیم. 
صادقی‌نیارکی، خطاب به فرزندان شهدا افزود: پدران شما انسان‌های وارسته بودند و خداوند شهدا را انتخاب کرد و خانواده شهدا نیز باید در مسیر شهدا و انقلاب حرکت کنند. 
وی، مطالبه‌گری را از وظایف فرزندان شهدا برشمرد و گفت: جمعیت فرزندان شهدا نباید وابسته و گرایش‌های سیاسی به حزب‌ها داشته باشند؛ چرا که حزب شما نظام، انقلاب و ولایت است.
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان، اجرای احکام اسلامی و اندیشه‌های اسلامی را در جامعه یک اصل برشمرد و اظهار کرد: بخشی از اجرای این اصل بر عهده دستگاه قضایی است.
رئیس شورای قضایی استان گفت: همه باید در مسیر نظام و انقلاب و عمل به اندیشه‌های اسلامی قرار بگیریم و تلاش کنیم در این مسیر و حرکت شرمنده شهدا نباشیم. 
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن