ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89940
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۵۵
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
شهداء و جانبازان و اسرا، عزّت و امنیت کشور را تضمین کردند

شهداء و جانبازان و اسرا، عزّت و امنیت کشور را تضمین کردند

«سعید اوحدی» رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حاشیه آئین افتتاحیه نمایش «نقطه رهایی» که شب گذشته در ضلع شمالی مصلّی امام خمینی (ره) با حضور برخی مسئولان فرهنگی و هنری کشور برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا گفت: در روز افتتاحیه این مراسم شاهد بازتاب بسیار خوبی بودیم که […]

«سعید اوحدی» رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حاشیه آئین افتتاحیه نمایش «نقطه رهایی» که شب گذشته در ضلع شمالی مصلّی امام خمینی (ره) با حضور برخی مسئولان فرهنگی و هنری کشور برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا گفت: در روز افتتاحیه این مراسم شاهد بازتاب بسیار خوبی بودیم که شایسته تشکر ویژه از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و … است.

وی با تأکید بر اینکه دوران دفاع مقدس برگی زرّین در انقلاب اسلامی ایران است، افزود: زیباترین و ماندگارترین آثار چهل سال تلاشی که برای حفظ و امانتداری ارزش‌های شهداء شد، همین دوران دفاع مقدس است. به عبارات دیگر، دوران دفاع مقدس برگ زرّینی در انقلاب است.

به گفته اوحدی، در دوران دفاع مقدس عزیزترین سرمایه‌های نظام داده شد تا عزّت، استقلال و سربلندی برای این مملکت به ارمغان آورده شود.

همدلی و پایداری مردم از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است«نقطه رهایی» نمایشی متفاوت از دوران دفاع مقدس افتتاح شد + تصاویر

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود:‌ شهداء و جانبازان و اسرا عزیز کشورمان، عزّت، استقلال، سربلندی و امنیت را برای این مردم و مملکت به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به نمایش «نقطه رهایی» که روایتگر خاطرات دوران دفاع مقدس است، گفت: در این نمایش بنا داریم نسل دوم و سوم انقلاب اسلامی را بتوانیم با ارزش‌های شهدا و دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.

اوحدی با اشاره به اینکه امسال در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: ما در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با راه‌اندازی کارگروهی سعی کردیم ببینیم به کدام از بخش انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب می‌توانیم بپردازیم که اثرگذاری خاصی داشته باشد که در نهایت به این نتیجه رسیدیم که به روایت گوشه‌هایی از دوران جنگ و حقایق آن بپردازیم که نمایش «نقطه رهایی» از این ویژه‌برنامه‌هاست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن