ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 89966
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
اسرائیل شبها از ترس ایران خواب ندارد/ دشمن با همه امکانات ذلیل شد

اسرائیل شبها از ترس ایران خواب ندارد/ دشمن با همه امکانات ذلیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار سرتیپ پاسدار بهرام نوروزی رئیس وظیفه عمومی ناجا صبح امروز در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی اظهارکرد: درود میفرستیم به امام شهدا که به ما درس آزادگی آموخت که زیر بار ذلت نرویم و با عزت زندگی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار سرتیپ پاسدار بهرام نوروزی رئیس وظیفه عمومی ناجا صبح امروز در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی اظهارکرد: درود میفرستیم به امام شهدا که به ما درس آزادگی آموخت که زیر بار ذلت نرویم و با عزت زندگی کنیم.

 

وی با بیان این‌که شما یاد و خاطره شهدا را ارج می‌نهید و بزرگداشت می‌گیرد، افزود: بدانید که قطعا این جلسات بدون حضور شهدا نخواهد بود.

 

رئیس وظیفه عمومی ناجا بیان‌کرد: اگر اکنون ما ( نیروهای مسلح) هستیم به برکت و وجود شهدا و خانواده‌های آنها است.

 

نوروزی عنوان‌کرد: مردم خراسان‌جنوبی در زمان جنگ علاوه بر حضور در خط مقدم در پشت جبهه بوده و جنگ را حفظ کردید، فرزندانتان در جبهه‌های جنگ در جنوب، غرب و در بخش‌های مختلف کشور جنگیدند.

 

وی ضمن اشاره به شهادت امام جمعه وقت کرمان به دست منافقان در دهه 60، گفت: منافقان، امام جمعه‌هایی که در جنگ حضور داشتند را تحمل نکرده و از سر راه برداشتند چراکه می‌دانستند که این امام جمعه‌ها جبهه‌های جنگ را هدایت و پشتیبانی می‌کنند.

 

رئیس وظیفه عمومی ناجا عنوان‌کرد: منافقان در خراسان‌جنوبی نیز شهید هاشمی‌نژاد را هدف داشته و با تشکیل خانه تیمی در مشهد برنامه‌های خود را پیش می‌بردند و در نهایت این فرد را به شهادت رساندند.

 

نوروزی گفت: آن زمان جنایت منافقان و گروهک‌ها در شرق و غرب بود و در کنار این‌ها منافقان داخلی با مکر و حیله وجود داشتند اما در مقابل همه اینها جوانانی بودند که حاضر به ترک کشور نبودند و در مقابل مکر دشمنان ایستادگی کردند.

 

وی خاطرنشان‌کرد: منافقان ۱۷ هزار نفر را شهید کردند که این شهدا علاوه بر شهدای جنگ تحمیلی اند.

 

رئیس وظیفه عمومی ناجا بیان‌کرد: منافقان و عوامل شهدای ترور به وسیله رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم دستگیر شده و از بین رفتند.

 

نوروزی عنوان‌کرد: آن دوران همزمان با جنگ با صدام در داخل کشور نیز باید با منافقان مبارزه می‌کردیم و همزمان شما مردم خراسان‌جنوبی باید از مرز نگهبانی می‌کردید چرا که آن موقع کشور افغانستان در تصرف دیگران بود.

 

وی اظهار کرد: وقتی می‌گوییم ۸ سال دفاع مقدس منظور مقابله با صدام در جنگ تحمیلی، دفاع از داخل کشور و مبارزه با منافقان، دفاع از مرز و مبارزه با گروهک‌ها است.

 

رئیس وظیفه عمومی ناجا گفت: برای این انقلاب خیلی خون‌ها داده‌ایم. برای رهایی کردستان خونهای زیادی ریخته شده است و این خونها کشور را بیمه کرده است.

 

نوروزی گفت: اینکه می‌گوییم آمریکا و ایادی اش هیچ غلطی نمی‌توانند بکند به خاطر این خونها است.

 

وی تصریح کرد: این انقلاب افرادی بسیجی پرورش داده و این بسیجی‌هایی مثل شهید حججی که غوغایی در کشور و دنیا کرد را پرورش داده است.

 

رئیس وظیفه عمومی ناجا بیان‌کرد: دشمن فهمیده که انقلاب اسلامی چیست و کیست و همه اینها را سنجیده‌ است.

 

نوروزی خاطرنشان‌کرد: دفاع مقدس و جنگ با تمام دنیا و پیروزی نیز بر دنیا بود.

 

وی گفت: دشمن داعش را برای نابودی ما تشکیل داد اما داعش را شکست دادیم.

 

رئیس وظیفه عمومی ناجا بیان‌کرد: در دوران دفاع مقدس بسیاری از نقشه‌های دشمن نقش برآب شد و فقط در دو عملیات دفاع مقدس ۳۶ هزار نفر از نیروهای دشمن را اسیر کردیم.

 

نوروزی اظهارکرد: اکنون حضور مدافعان حرم و دفاع از کشور سوریه توسط نیروهای خدوم ما به جایی رسیده است که اسرائیل شبها از ترس ایران خواب ندارد و سران آنها شب سر راحت بر بالین نمی‌گذراند.

 

وی بیان‌کرد: در مسیر راهپیمایی اربعین تصاویر شهدا نصب است و این تصاویر پیام دارد یعنی اینکه شهدا کشور عراق را نیز بیمه کرده‌اند.

 

رئیس وظیفه عمومی ناجا بیان‌کرد: دشمن را با همه امکانات در دریا، خشکی، عراق و سوریه پوزه‌اش را به خاک مالیده شد و اکنون دشمن شما بسیار ذلیل شده و نمی‌داند چگونه فرار کند.

 

نوروزی یادآور شد: این انقلاب را با دادان شهدای بسیار زیاد به دست آورده ایم قدر انقلاب و امام و رهبری را بدانید.

 

وی گفت: به خانواده شهدا، شهادت همه فرزندانتان را تبریک می‌گوییم و از خداوند خواهانم روز به روز بر عزت و عظمت مردم ایران به برکت ۲۳۰ هزار شهید، جانباز و ایثارگر بیفزاید تا چشم دشمنان را کور کنیم.

 

اننهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن