ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89974
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
اربعین حسینی| برنامه‌های موکب شهدای مدافع حرم استان فارس در مرز شلمچه

اربعین حسینی| برنامه‌های موکب شهدای مدافع حرم استان فارس در مرز شلمچه

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه موکب اوقاف فارس با نام «شهدای مدافع حرم» در مرز شلمچه از 27 مهرماه تا 12 آبان ماه آماده خدمات‌دهی به زائران کربلا در پیاده‌روی اربعین است، اظهار داشت: اطعام، توزیع چای و شیر گرم، حمام، سرویس بهداشتی و اسکان از […]

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه موکب اوقاف فارس با نام «شهدای مدافع حرم» در مرز شلمچه از 27 مهرماه تا 12 آبان ماه آماده خدمات‌دهی به زائران کربلا در پیاده‌روی اربعین است، اظهار داشت: اطعام، توزیع چای و شیر گرم، حمام، سرویس بهداشتی و اسکان از جمله خدمات این موکب به زائران است.

وی با بیان اینکه روزانه 1000 پرس غذای گرم در این موکب بین زائران توزیع می‌شود که با احتساب وعده صبحانه به 1500 پرس می‌رسد، عنوان کرد: روزانه بین 3 تا 4 هزار آب معدنی در بین زائران توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس با بیان اینکه طی این دو هفته 5 روحانی در این موکب به امور فرهنگی می‌پردازند، خاطرنشان کرد: ظرفیت اسکان این موکب 1000 نفر است که 500 نفر در قسمت آقایان و 500 نفر در قسمت بانوان اسکان می‌یابند.

وی با بیان اینکه این موکب برای چهارمین سال پیاپی راه‌اندازی می‌شود، افزود: هزینه‌های این موکب از محل موقوفات صاحب دیوانی، حاج قوام، آقا باباخانی و موقوفاتی که مربوط به عزاداری ابا عبدالله حسین (ع) است تامین می‌شود.

حجت‌الاسلام صفری بین کرد: علاوه بر موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه، در مسیر فارس به خوزستان نیز موکب‌های بین راهی به زائران خدمات‌دهی می‌کنند که موکب بین راهی مسجد صاحب الزمان (ع) در شهرستان ممسنی و امامزاده حسن (ع) در شهر کوپن رستم از جمله این موکب‌ها است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن