ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89991
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
FATF ابزار اعمال استعمار نوین در جهان است

FATF ابزار اعمال استعمار نوین در جهان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اکبر رنجبرزاده، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز در همایش دانشجوی مردمی تضمین نمی‌دهیم که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد: بنده مخالف تصویب لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم بودم، چون معتقدم جامعه جهانی به […]

/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اکبر رنجبرزاده، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز در همایش دانشجوی مردمی تضمین نمی‌دهیم که در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد، اظهار کرد: بنده مخالف تصویب لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم بودم، چون معتقدم جامعه جهانی به صورت کلی در حال شکل گیری یک استعمار جدید و نوین است که همین اف‌ای تی اف یکی از شکل‌های استعماری قدرت‌ها به ویژه آمریکاست.

وی با بیان اینکه کنوانسیون‌های بین المللی همچون اف‌ای تی اف قدرت بزرگی برای کنترل دیگر کشور‌ها در دست کشور‌های استعماری است افزود: این کشور‌ها هر موقع بخواهند از این کنوانسیون‌ها به عنوان یک ابزار قدرتمند و قوی استفاده می‌کنند و از طریق آن‌ها هر کشوری که بخواهند ارتقا و یا برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه عربستان و اسرائیل دو عضو ناظر اف‌ای تی اف هستند و آمریکا نیز در راس آن‌ها قرار دارد افزود: ما چگونه می‌توانیم قبول کنیم کسی که هدفش بستن تمام دریچه‌های معیشت مردم کشورمان است به ما کمک می‌کند در هر حال ما با قرار گرفتن در زیر پرچم اف‌ای تی اف زمینه را برای کنترل خود در اختیار آمریکا و هم پیمانانش قرار می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه ما از لیست سیاه اف‌ای تی اف خارج نمی‌شویم همان طور از برجام چیزی عاید کشورمان نشد افزود: اگر به صورت قطره چکانی نیز از برجام چیزی می‌آید به خاطر این است که می‌خواهند با همین مسیر ما را زمین گیر کنند.

وی با بیان اینکه بزرگترین خسارت برجام این بود که غرور ملی جمهوری اسلامی شکست و آنچه را که حاصل رشادت‌های دانشمندان بود با ریختن سیمان از بین بردیم، اظهار کرد: چه کسی از آقایان می‌تواند تضمین دهد که با پذیرفتن سی اف تی اجماع کشور‌های عضو و جامعه بین الملل علیه کشورمان رخ نمی‌دهد. در هر حال امروز وضعیت کشور ما وضعیت جنگی است.

رنجبرزاده افزود: به عنوان یک نماینده مجلس بر این باورم که پشتوانه پرچمی که جمهوری اسلامی برداشته خون ۲۰۰ هزار شهید و یک میلیون جانباز، ایثارگر و رزمنده است در هر حال بنده راه پیشرفت را توجه به داخل و مبارزه با استکبار می‌دانم از این رو معتقدم با کوچکترین عقب نشینی مغلوب دشمن می‌شویم.

وی با بیان اینکه اگر مدافعان حرم در سوریه و عراق مقاومت نمی‌کردند داعش روی سینه ملت ایران قرار می‌گرفت، افزود: اگر در مقابل نظام سلطه قدم به قدم عقب نشینی کنیم آن‌ها با سرعت بیشتری رو به جلو حرکت می‌کنند. در هر حال اگر شرایط کشورمان جنگی نبود بنده نیز علاقه‌مند بودم که در کنوانسیون‌های بین المللی مشارکت کنیم.

رنجبرزاده با بیان اینکه ما نمی‌توانیم همه چیز را از رهبری هزینه کنیم افزود: اگر مجلس دارای عقلانیت و هوشمندی است پس باید خوب تصمیم بگیرد از این رو نباید منتظر بمانیم و ببینیم که رهبر انقلاب چه دستور می‌دهند.

وی با بیان اینکه نظرات مجلس باید سمت و سوی غرور ملی، اقتصاد مقاومتی و طراحی نقشه‌های ولایت باشد، افزود: اگر مجلس به سمتی برود که تسلیم آمریکا شویم خب قبل از انقلاب نیز دو دستی سرسپرده بودیم. در هر حال بنده معتقدم که مقاومت ملت ایران و استراتژی این کشور برای آمریکا چالش برانگیز شده و ما توانسته ایم با تدابیر رهبری این کشور را با مشکل مواجه کنیم و آن‌ها را در نزد ملت‌های جهان منفور سازیم.

رنجبرزاده با بیان اینکه آمریکا به دنبال این است که چاله‌هایی را در مقابل جمهوری اسلامی ایران درست کند تا ما را گرفتار سازد، افزود: ان شاالله با تدابیری که اتخاذ می‌شود آمریکا خودش در این چاله‌ها می‌افتد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن