ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90028
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
  • 138 بازدید
  • ارسال توسط :
الگوبرداری کشورهای آزادیخواه از بسیج

الگوبرداری کشورهای آزادیخواه از بسیج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از لرستان، محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران امروز ۲۵ مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ملت ما چهل سال گل کاشت و دنیا را دچار تحول کرد، اظهار کرد: ملت ما یک جهان پر از ظلم و ستم […]

الگوبرداری کشورهای آزادیخواه از بسیج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از لرستان، محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران امروز ۲۵ مهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ملت ما چهل سال گل کاشت و دنیا را دچار تحول کرد، اظهار کرد: ملت ما یک جهان پر از ظلم و ستم و تاریک را بیدار کرد.
وی با ذکر این مطلب که در رزیم پهلوی یک دیکتاتور بی اطلاع و کم‌سواد در راس حکومت بود، افزود: ملت ما با رویکرد اسلامی حرکت ملی خود را شروع و پیشرفت‌های زیادی به برکت استقلال حاصل شد.
نقدی با ذکر این مطلب که کشور ایران در مسابقه پیشرفت از همه کشورها جلو زد، اضافه کرد: از تجربیات چهل ساله نظام اسلامی ایران برای پیشرفت و توسعه کشور استفاده شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با ذکر این مطلب که هر جا به شاخص‌ها، معیارها و فرمول‌های انقلابی‌گری عمل کردیم پیشرفت حاصل شد، اظهارکرد: هر جا به شاخص‌های انقلاب عمل نکردیم عقب ماندیم.
وی با اشاره به اینکه اگر به دنبال فروش نفت باشیم رفاه آن موقت و بعد از آن با تلاطم‌های اقتصادی مواجه خواهیم بود، تصریح کرد: راه‌کار حل مشکلات اقتصادی کشور ابن است که با تجربه گرفتن انقلاب به ارزش‌های انقلاب برگردیم.
نقدی سپاه پاسداران را سازمانی برای دفاع انقلاب دانست و گفت: محرومیت زدایی احساس تکلیف سپاه است کمااینکه رهبری معظم انقلاب اسلامی از ۱۰ هزار گروه جهادی تجلیل کردند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه استکبار جهانی دچار تناقض است، تصریح کرد: استکبار جهانی از یک طرف می‌گوید انقلاب ایران تمام شد و از طرفی می گوید ایران می‌تواند در مدت ۱۲ روز تمام خاورمیانه را در اختیار بگیرد.
وی با ذکر این مطلب که ملت ایران در قلب آزادیخواهان جهان است، ادامه داد: بسیج الهام بخش کشورهای دنیاست هر کشوری برای آزادی قیام می‌کند شبکه‌ای مثل بسیج را ایجاد می‌کند که نمونه آن حشدالشعیی عراق، ارتش مردمی سوریه، انصار‌الله یمن و حزب‌الله لبنان است برگرفته از الگوی بسیج است.
نقدی گفت: خط پیروزی بسیج تا آزادی کل بشریت از ظلم و ستم پایان ندارد.

 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن