ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90036
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
  • 323 بازدید
  • ارسال توسط :
صدای ضجه و زاری افراد بیگناه را در یمن نمی شنوید؟

صدای ضجه و زاری افراد بیگناه را در یمن نمی شنوید؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،  سیده فاطمه حسینی روز چهارشنبه در مجمع عمومی اجلاس IPU در واکنش به ادعاهای نماینده یمن که ایران را متهم به کشتار کودکان یمنی کرده بود، گفت: ملت‌های بیدار جهان و نمایندگان آزادیخواه را به این نکته جلب می‌کنم و از شما می‌پرسم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

 سیده فاطمه حسینی روز چهارشنبه در مجمع عمومی اجلاس IPU در واکنش به ادعاهای نماینده یمن که ایران را متهم به کشتار کودکان یمنی کرده بود، گفت: ملت‌های بیدار جهان و نمایندگان آزادیخواه را به این نکته جلب می‌کنم و از شما می‌پرسم چه کسی و کدام کشور به یمن حمله نظامی کرده است؟ چه کسی کودکان، مادران و پیران آن سرزمین کهن را می کشد؟
وی ادامه داد: از شما می‌پرسم، نقض تمامیت ارضی یمن از سوی چه کسانی انجام شده است؟ آیا صدای ضجه و زاری افراد بیگناه را در یمن نمی شنوید؟
وی خطاب به نماینده یمن حاضر در این اجلاس گفت: نماینده یمن آدرس غلط ندهد! ایران همواره دست صلح و دوستی به سوی همسایگان دراز کرده است، ایران اینگونه اظهارات را مغایر منافع و امنیت جمعی در منطقه می‌داند.
حسینی افزود: امروز چگونه کسانی که خود فاقد مشروعیت برای نمایندگی مردم یمن هستند، مدعی حمایت از حقوق ملت یمن هستند؟ مجلسی که 15 سال پیش انتخابات آن برگزار شده است، چگونه امروز مشروعیت دارد؟»
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، هیات اعزامی ایران 21 مهرماه به ریاست فاطمه حسینی و با حضور پروانه مافی، علی‌اصغر یوسف‌نژاد، مصطفی ذوالقدر، محمدباسط درازهی، علی نجفی خوشرودی، اسفندیار اختیاری وکاظم جلالی راهی این اجلاس در ژنو شد.
نمایندگان اعزامی ایران علاوه بر شرکت در مجمع عمومی اجلاس شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس جهانی در کمیته‌های دائمی 'صلح و امنیت بین‌الملل'، 'توسعه پایدار و تجارت'، دموکراسی و حقوق بشر'، 'امور سازمان ملل متحد' و ' اجلاسیه زنان و جوانان' و نشست' آسیا – پاسفیک' و پنل‌های تخصصی شرکت می کنند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن