ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90047
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
«طائر قدسی» رونمایی می‌شود

«طائر قدسی» رونمایی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی انتشارات روایت فتح،  در خلاصه کتاب “طائر قدسی” (زندگی‌نامه داستانی شهید امین کریمی) آمده است: “در همان مدت کم یک سری ابداعات داشت. مثلا وسیله‌ای ساخته بود تا تک‌تیرانداز مخفی بماند! یا با وسایل خیلی پیش پا افتاده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی انتشارات روایت فتح،  در خلاصه کتاب “طائر قدسی” (زندگی‌نامه داستانی شهید امین کریمی) آمده است: “در همان مدت کم یک سری ابداعات داشت. مثلا وسیله‌ای ساخته بود تا تک‌تیرانداز مخفی بماند! یا با وسایل خیلی پیش پا افتاده و ساده پیروسکوپ ساخته بود. اساس کار پیروسکوپ این بود که از پشت دیوار هم بتوان قسمت بیرونی را دید. امین که به بحث روز دنیا در زمینه اسلحه‌سازی آشنایی داشت، می‌خواست جایگزینی برای چنین تسلیحاتی پیدا کند.”
کتاب “طائر قدسی” سیزدهمین کتاب از مجموعه مدافعان حرم انتشارات روایت فتح است که پنج‌شنبه ۲۶ مهرماه ساعت ۱۵:۴۵ در مجموعه فرهنگی سیدالشهدا(ع) واقع در بلوار اندرزگو، جنب مسجد مفتخر با حضور همرزمان و خانواده شهید امین کریمی، مسئولان انتشارات روایت فتح و همچنین فرماندهان دوران دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن