ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90051
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
  • 535 بازدید
  • ارسال توسط :
ولایت‌مداری شاخصه اصلی مردم چهارمحال و بختیاری است

ولایت‌مداری شاخصه اصلی مردم چهارمحال و بختیاری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز ؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز ؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: سپاه این استان در ۱۱ ناحیه مقاومت، ۹ ناحیه شهرستانی، یک ناحیه عشایری، یک ناحیه دانشجویی و تیپ ۴۴ حضرت قمربنی‌هاشم (ع) افتخار دارد که در هشت سال دفاع مقدس و سال‌های بعد از آن حافظ حریم جمهوری اسلامی بوده و در جبهه‌های غرب، جنوب، جنوب غرب و… است.

وی با بیان اینکه این استان ۲ هزار و ۴۳۸ شهید در دوران دفاع مقدس و ۱۳ شهید مدافع حرم تقدیم کرده اضافه کرد: شهدا مایه افتخار این استان هستند.

سردار اکبری یادآور شد: چهارمحال و بختیاری یک شاخصه مهم دارد و آن ولایت‌مداری آن‌هاست و این ویژگی متعلق به ایام کنونی نیست بلکه سابقه طولانی دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در مجموعه سپاه این استان سه حوزه فرماندهی، نمایندگی و حفاظت اطلاعات فعالیت دارند و پیش‌قدمی حوزه نمایندگی در همه ماموریت‌های سپاه مثال‌زدنی است.

سردار اکبری بیان داشت: حجت‌الاسلام سرافراز در راس حوزه نمایندگی همواره در ماموریت‌ها حاضر بودند و ۱۲ سال در این استان خدمت کرد که نشان از محبوبیت و موفقیتشان دارد.

وی در انتها گفت: ما در سپاه استان همچون گذشته برای دستیابی به اهداف نظام همراه و همگام با حوزه نمایندگی خواهیم بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن