ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90060
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۵:۰۷
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
اتحاد علمای شام از خانواده شهدای مدافع حرم قدردانی کرد

اتحاد علمای شام از خانواده شهدای مدافع حرم قدردانی کرد

عضو اتحادیه علمای بلاد شام و مشاور وزیر اوقاف سوریه در این نشست گفت: از کشور سوریه و اتحادیه علمای بلاد شام آمده ایم تا از نزدیک با اوضاع و احوال برادران اهل سنت در ایران آشنا شویم و از نظام جمهوری اسلامی بابت این فرصت تقدیر می کنیم زیرا مسئولان ایران تقاضای ما را […]

عضو اتحادیه علمای بلاد شام و مشاور وزیر اوقاف سوریه در این نشست گفت: از کشور سوریه و اتحادیه علمای بلاد شام آمده ایم تا از نزدیک با اوضاع و احوال برادران اهل سنت در ایران آشنا شویم و از نظام جمهوری اسلامی بابت این فرصت تقدیر می کنیم زیرا مسئولان ایران تقاضای ما را برای این دیدار با صمیمیت قبول کردند.
دکتر شیخ رفعت علی دیب افزود: در مشهد امام رضا علیه السلام اصلا احساس غریبی نکردم و همه مردم این شهر با گشاده رویی و مهربانی با ما برخورد کردند
وی ادامه داد: تبلیغات منفی زیادی علیه جمهوری اسلامی در کشورهای عربی و حاشیه خلیج فارس وجود دارد و در واقع هدف دیگر از این سفر دیدار با علما و طلاب علوم اسلامی فرقه های اهل تسنن بود تا عینا مشاهده کنیم این عزیزان در کنار برادران شیعه چگونه زندگی می کنند.
مشاور وزیر اوقاف سوریه گفت: همه اعضای این هیات مشاهده کردند که حتی طلاب شیعه و سنی از منابع و کتابخانه های مشترک برای بحثهای دینی بهره می برند و در مسیر توسعه مبانی اسلام آزادانه تحقیق و تلمذ می کنند.
وی افزود: هم اکنون اغلب شهرهای گردشگری سوریه به جز شهرهایی که به دست داعش تخریب شده اند آماده پذیرایی و اقامت مردم مشهد و همه مسلمانان جمهوری اسلامی هستند.
دکتر شیخ رفعت علی دیب گفت: با تلاش مداوم و زحماتی که مستشاران ایرانی و دیگر دوستان سوریه داشته اند اوضاع حفاظتی پیرامون حرم حضرت زینب(س) از بالاترین تدابیر امنیتی و استانداردها برخوردار است و هم اکنون بسیاری از زائران از جمله عراقیها حرم را زیارت می کنند.
1922/1858
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن