ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9011
  • ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
  • 134 بازدید
  • ارسال توسط :
جان‌فشانی‌های مدافعین حرم در ادامه واقعه کربلا است

جان‌فشانی‌های مدافعین حرم در ادامه واقعه کربلا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی خراسانی پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ رهروان زینبی(س) که در تکیه ابوالفضلی شهر نیشابور برگزار شد اظهار داشت: در نیشابوری هستیم که نفس امام رضا(ع) در این شهر دمیده شده است و شهر شهیدان، مجاهدان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی خراسانی پیش از ظهر امروز در تجمع بزرگ رهروان زینبی(س) که در تکیه ابوالفضلی شهر نیشابور برگزار شد اظهار داشت: در نیشابوری هستیم که نفس امام رضا(ع) در این شهر دمیده شده است و شهر شهیدان، مجاهدان و یاران مکتب فرهنگ محمد و آل محمد(ص) است.

وی تصریح کرد: حضرت زینب(س) بدون هیچ تعصبی مایه افتخار پیامبر اسلام و همه ائمه هستند، شخصیتی که امام حسن(ع) و امام حسین(ع) به داشتن چنین خواهری افتخار می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بر اساس اسناد با قاطعیت می‌گویم که امام زمان(عج) به داشتن عمه‌ای همچون زینب(س) افتخار می‌کند.

حسینی خراسانی ادامه داد: ما مسؤولان رسماً اعلام می‌کنیم که نوکر حضرت زینب(س) هستیم و به آن افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به حوادث منطقه تأکید کرد: مستکبران و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل به همراهی انگلیس خبیث دم از دفاع حقوق بشر می‌زنند ولی از رژیم‌های کودک‌کش حمایت می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: خاندان پلید سعودی به دستور اربابان جنایتکار خود مراسمی که در صنعا پایتخت یمن برگزار می‌شد و در آن کودکان و مردان و زنان جمع شده بودند را بمباران کرد و یکی از بزرگ‌ترین کشتارهای جمعی تاریخ معاصر را رقم زد.

وی با اشاره به مقایسه رفتار حضرت زینب(س) در مقابل یزید با روزگار فعلی گفت: این بانو در مجلس یزید حرف از عدالت زد و امروز باید پرسید آیا صحبت‌های کشورهای کودک‌کش درباره حقوق بشر چگونه با عملکرد آن‌ها سنجیده می‌شود؟ آیا کشتن کودکان بی‌گناه عدالت است که سخن از حقوق بشر قاتلانشان دنیا را پرکرده است؟

حسینی خراسانی ادامه داد: جوانان کشور ما بیدار شده‌اند و در برابر دشمن ایستاده‌اند، جوانان سلحشور افغانستانی و ایرانی در کنار جوانان لبنانی با رهبری رهبر معظم انقلاب و سید حسن نصرالله بلایی بر سر دشمنان اسلام آورده‌اند که هیچ‌کس باور نمی‌کند.

عضو مجمع خبرگان رهبری تأکید کرد: تمام این مقاومت‌ها و جان‌فشانی‌های مدافعین حرم در ادامه حادثه کربلا و نقش‌آفرینی بی‌بدیل حضرت سیدالشهدا(ع) است.

وی گفت: داعش امروز به دنبال پیدا کردن راه فرار است و آمریکا و هم‌پیمانانش دست‌به‌دست هم داده‌اند تا این تروریست‌ها را از موصل خارج کنند و در جای دیگر فتنه برپا کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن