ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 90155
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
  • 146 بازدید
  • ارسال توسط :

یادواره شهدای مدافع حرم در جزیره کیش برگزار شد

کیش- خبرنگار کیهان: سومین یادواره و آیین تجلیل از شهدای مدافع حرم با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و خانواده شهیدان مدافع حرم محسن حججی و وحید فرهنگی والا در جزیره کیش برگزار شد. در این یادواره فرهنگی- ارزشی که به ‌همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های جزیره کیش در پردیس دانشگاه صنعتی شریف […]

کیش- خبرنگار کیهان:
سومین یادواره و آیین تجلیل از شهدای مدافع حرم با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و خانواده شهیدان مدافع حرم محسن حججی و وحید فرهنگی والا در جزیره کیش برگزار شد.
در این یادواره فرهنگی- ارزشی که به ‌همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های جزیره کیش در پردیس دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا و جانبازان، مسئولان و مدیران منطقه آزاد، فرماند‌هان نظامی و انتظامی، روسای دانشگاه‌های مستقر در کیش و اصحاب رسانه حضور داشتند.
خانواده‌های شهدای مدافع حرم از جمله شهید محسن حججی و شهید وحید فرهنگی والا نیز در این یادواره فرهنگی و ارزشی شرکت داشتند.
در این یادواره همسر شهید وحید فرهنگی والا و خواهر شهید محسن حججی به بیان شخصیت، ویژگی‌های اخلاقی و اعتقادات این دو شهید بزرگوارپرداختند.
درسومین یادواره و آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم که در کیش برگزار شد، سرتیپ سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در سخنانی از جایگاه و مقام شهدای انقلاب اسلامی از جمله شهدای مدافع حرم به عنوان نوادر تاریخ تجلیل کرد.
وی افرود: شهدا جلوه‌های بی‌بدیل و همواره درخشان تاریخ ملت ایرانند زیرا در پرتو ایثار و فداکاری آنان تمامی تهدیدات دشمن امروز به فرصت تبدیل شده و ایران اسلامی در ابعاد مختلف دفاعی، علم، فناوری و علوم پزشکی و صنعت به پیشرفت‌های شگفت‌انگیز دست یافته است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: شهدا جانانه جنگیدند و آرامش و امنیت را به ما هدیه کردند.
سلامی اضافه کرد: ایران اسلامی به یمن ایستادگی و مقاومت مردم و ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان شاهد پیروزی‌هایی بزرگ بوده و دشمنان ما به ویژه آمریکا شاهد شکست‌های بزرگ بوده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن