ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90159
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
  • 67 بازدید
  • ارسال توسط :

عربستان رسوایی پرونده خاشقچی  را بر سر یمنی ها خالی کرد!

العالم – يمن این حملات هم چنین خسارات زیادی به منازل شهروندان و تاسیسات خدمت رسانی وارد آورد. جنگنده های سعودی در تاریکی شب ،جنایت هایی را در مناطق مختلف یمن به ویژه دو استان حجه و الحدیده مرتکب شدند. یک منبع محلی نیز تاکید کرد سعودی ها به یک خودروی غیر نظامی در بخش […]

العالم – يمن

این حملات هم چنین خسارات زیادی به منازل شهروندان و تاسیسات خدمت رسانی وارد آورد.

جنگنده های سعودی در تاریکی شب ،جنایت هایی را در مناطق مختلف یمن به ویژه دو استان حجه و الحدیده مرتکب شدند.

یک منبع محلی نیز تاکید کرد سعودی ها به یک خودروی غیر نظامی در بخش عبس در حجه حمله کردند که به شهادت و زخمی شدن شماری انجامید.

این جنایت چندین ساعت پس از قربانی شدن شماری در حمله سعودی ها به یک تجمع غیر نظامیان در ایستگاه گاز و ایستگاه اتوبوس ها و خودروها در بخش الحالی در استان الحدیده واقع در غرب یمن رخ داد این در حالی است که تیم امداد رسانی برای نجات شهروندانی که زیر اوار مانده اند در حال تلاش است.

سریال جنایت های ائتلاف متجاوز به همین اندازه باقی نماند بلکه با هدف گیری منازل شهروندان با راکت در بخش القبیطه در شمال لحج ادامه یافت و به شهادت و زخمی شدن شمار زیادی که بیشترشان زنان بودند  منجر شد برخی نیز با شلیک گارد مرزی عربستان در استان صعده کشته شدند.

یک منبع امنیتی  نیز بر شلیک گلوله به شهروندان از سوی گارد مرزی در بخش مرزی شدا تاکید کرد که به شهادت یک شهروند و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر شد .

بمباران منازل و مزارع شهروندان در دو بخش باقم و رازح توسط سعودی ها نیز خسارات زیادی بر جای گذاشت.

استان صعده نیز در معرض بمباران هوایی و موشکی و توپخانه ای بی وقفه عربستان قرار گرفت و به شهادت و زخمی شدن ده ها نفر و تخریب گسترده منازل شهروندان منجر شد.

این افزایش حملات درست پس از توافق جهان بر محکوم کردن عربستان سعودی به خاطر مساله خاشقچی اتفاق افتاد تا شاید سرپوشی بر این رسوایی بگذارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن