ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90160
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
هشدار قابل تامل ورودی منزل شهید اعطایی چه بود؟/احمد از فروشنده‌ای خرید می‌کرد، که بیشتر محتاج‌تر بود

هشدار قابل تامل ورودی منزل شهید اعطایی چه بود؟/احمد از فروشنده‌ای خرید می‌کرد، که بیشتر محتاج‌تر بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از همان روز اول ازدواج، با هم عهد بستیم که به هم، تو نگوییم و همدیگر را با احترام و «شما»، صدا بزنیم و من همیشه به ایشان، احمدآقا می‌گفتم. اگر مواقعی که خیلی هم کم بود یادمان می‌رفت که […]

هشدار قابل تامل ورودی منزل شهید اعطایی چه بود؟به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از همان روز اول ازدواج، با هم عهد بستیم که به هم، تو نگوییم و همدیگر را با احترام و «شما»، صدا بزنیم و من همیشه به ایشان، احمدآقا می‌گفتم. اگر مواقعی که خیلی هم کم بود یادمان می‌رفت که به هم شما بگوییم، سریع همان لحظه اصلاح می‌کردیم. احمدآقا علاوه بر این که پاسدار بود، در مسجد محل فعالیت داشت. کتاب‌های فراوانی مثل کتاب‌های اخلاقی، عرفانی و سبک زندگی، خیلی مطالعه می‌کرد.

به قدری به حضرت آقا ارادت داشت و ولایی بود که یک تابلو درست کرده و جلوی ورودی منزل نصب کرده بود که روی آن نوشته شده بود «هر که دارد بر ولایت بدگمان، حق ندارد پا گذارد در این مکان» و می‌گفت: «کسی که آقا را قبول ندارد، مدیون است که نان من را بخورد. آقا یعنی علی و علی یعنی اهل بیت(ع) و همه این‌ها به هم وصل هستند.»

بیشر بخوانید:ماجرای جالب شهیدی که با خالکوبی، مدافع حرم شد + فیلم و عکس

خیلی مهمان نواز، با محبت، ساده زیست و به فکر دیگران بود. هنگامی هم که منزل بود، خیلی کمک می‌کرد. یکی از دوستانش که در مسجد با هم بودند بعد از شهادت همسرم، گفته که احمد، همیشه سعی می‌کرد از کسی خرید کند که بیشتر نیاز داشته و حلال و حرام را متوجه باشد. به عنوان مثال، کاهو را از یک فروشنده افغانستانی می‌خریده و می‌گفته که با وجدان است، سیب زمینی را از پیرمردی که دست نداشت، می‌خرید و می‌گفت: «خیلی غیرت دارد که با یک دست کار می‌کند.»

منبع: جهان نیوز

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن