ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90192
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۶:۳۲
  • 67 بازدید
  • ارسال توسط :
حزب‌الله: پیروزی سوریه علیه تروریسم باعث تقویت جبهه مقاومت در برابر اسرائیل شد

حزب‌الله: پیروزی سوریه علیه تروریسم باعث تقویت جبهه مقاومت در برابر اسرائیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از العهد، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در جریان سخنرانی در شهرک “الصوانه” تصریح کرد: هیچ تردیدی بر سر تغییر جایگاه و نقش سوریه در رویارویی با اسرائیل وجود ندارد و این آثار مثبتی بر محور مقاومت دارد. وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از العهد، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در جریان سخنرانی در شهرک “الصوانه” تصریح کرد: هیچ تردیدی بر سر تغییر جایگاه و نقش سوریه در رویارویی با اسرائیل وجود ندارد و این آثار مثبتی بر محور مقاومت دارد.

وی در ادامه افزود: سکوت آمریکا و اروپا در برابر کشتارهایی که گروه‌های تروریستی در سوریه با حمایت کشورهای غربی و برخی سازمان‌های منطقه مرتکب می‌شوند، جنایت، نفاق و دورویی است.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت، پیروزی سوریه علیه تروریسم قدرت محور مقاومت را در برابر اسرائیل تقویت کرد.

قاووق همچنین تاکید کرد: پیروزی‌های میدانی، تحولات سیاسی و میدانی در سوریه، عراق و یمن نقشه‌های صهیونیستی و آمریکایی در منطقه را برهم زد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان همچنین اظهار داشت: دشمنان مقاومت می‌خواهند به منظور جبران شکست‌هایشان تحریم‌های اقتصادی، سیاسی و مالی علیه محور مقاومت اعمال کنند اما مقاومت شرایط و چالش‌هایی دشوارتر از آن را پشت سر گذاشته و این تحریم‌ها فایده‌ای ندارد.

نبیل قاووق تاکید کرد: سکوت در برابر کشتار بی‌وقفه در یمن، نشان‌دهنده نفاق و دورویی آمریکا و اروپا است، زیرا که واشنگتن برای سرپوش گذاشتن بر تمامی جنایات عربستان در یمن از سعودی‌ها پول می‌گیرد.

وی در ادامه گفت: عربستان می‌تواند با پول، رئیس جمهوری آمریکا، کنگره، شورای امنیت و کشورهای بزرگ را بخرد اما نمی‌تواند این کار را با مستضعفان یمن و مقاومت انجام دهد.

 عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان همچنین تصریح کرد: تحولات سیاسی و میدانی در سوریه، عراق، یمن و منطقه نوید بخش پیروزی محور مقاومت است. در سوریه تمامی گزینه‌ها برای ساقط کردن دولت قانونی با شکست مواجه شد و این کشور در قلعه محکم مقاومت باقی ماند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن