ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90206
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۵۲
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :

دعوت به فراخوان توئیتری ضد گرسنگی در یمن

العالم – یمن «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب در یمن، در صفحۀ خود در تویتر هشتگ جدیدی تحت عنوان "گرسنگی، یمنی ها را نابود می کند، آن چنان که خاشقچی نابود شد" ایجاد کرد. فراخوان توئیتری «گرسنگی یمنی ها را نابود می کند، همان طور که خاشقچی نابود شد» با هدف رساندن این پیام […]

العالم – یمن

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب در یمن، در صفحۀ خود در تویتر هشتگ جدیدی تحت عنوان "گرسنگی، یمنی ها را نابود می کند، آن چنان که خاشقچی نابود شد" ایجاد کرد.

فراخوان توئیتری «گرسنگی یمنی ها را نابود می کند، همان طور که خاشقچی نابود شد» با هدف رساندن این پیام به مردم یمن است که به علت محاصره حدوداً چهار ساله از سوی ائتلاف متجاوز سعودی، با بدترین گرسنگی در جهان روبرو شده است.

این درحالیست که جهانیان در اعتراض به کشته شدن جمال خاشقچی به پاخاسته اند، ولی برای کشتار مردم یمن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی، اقدامی نکرده اند.

الحوثی از همه آزادگان جهان خواست که با مشارکت در فراخوان توئیتر از مظلومان دفاع کنند.

الحوثی در صفحه توئیتر خود نوشت:  

سازمان ملل هشدار داد که در صورت ادامه جنگ در یمن، این کشور ممکن است که با بدترین گرسنگی در جهان از صد سال پیش مواجه شود.

«ليز گراند» هماهنگ کننده سازمان ملل در یمن هشدار داد: درصورتی که درگیری ها در یمن متوقف نشود، حدود 13 میلیون یمنی ممکنست از گرسنگی بمیرند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن