ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9021
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۷:۳۱
  • 123 بازدید
  • ارسال توسط :
روایتی جذاب از حضور در یگان رهایی گروگان تا فعالیت مستشاری در سوریه/ ” من پناهنده هستم نه مدافع حرم”

روایتی جذاب از حضور در یگان رهایی گروگان تا فعالیت مستشاری در سوریه/ ” من پناهنده هستم نه مدافع حرم”

مجید باقری برادر و همرزم شهید عبدالله باقری در آستانه اولین سالگرد شهادت این شهید مدافع حرم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه شهید باقری یک هفته زودتر از من برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) عازم سوریه شد اظهار کرد: روزهای ابتدایی مهر ماه بود که وی به […]

یادآوری جمله معروف رهبر انقلاب توسط شهید عبدالله باقری در سوریهمجید باقری برادر و همرزم شهید عبدالله باقری در آستانه اولین سالگرد شهادت این شهید مدافع حرم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با بیان اینکه شهید باقری یک هفته زودتر از من برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) عازم سوریه شد اظهار کرد: روزهای ابتدایی مهر ماه بود که وی به سوریه رفت و بعد از سومین عملیات و در حالیکه حدود سه هفته از حضورش در سوریه می گذشت، در ماه محرم به شهادت رسید.
وی در خصوص عقاید و اعتقادات شهید باقری در خصوص مقوله “دفاع از حرم” عنوان کرد: به خاطر دارم که شهید باقری در یکی از جلسات در سوریه گفت که “ما مدافع حرم نیستیم بلکه ما به خانم حضرت زینب (س) پناه آوردیم و این ما هستیم که پناهنده و فدایی ایشان شده ایم”.
برادر شهید باقری افزود: یادم می آید وقتیکه ما بعد از عملیات ها دچار خستگی می شدیم شهید باقری آن صحبت معروف مقام معظم رهبری را به یاد ما می آوردند که “اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید”، با این صحبت شهید باقری خستگی از تن ما رخت برمی بست؛ سپس به ما روحیه می داد که خودمان را برای برپایی مراسم اربعین حسینی در کربلا مهیا کنیم.
مجید باقری در ادامه در خصوص زمان ورود شهید باقری به حفاظت نهاد ریاست جمهوری گفت: شهید باقری ابتدا در یگان رهایی گروگان فعالیت می کرد و سپس به شهرداری تهران آمد و بعد از شهرداری، همراه با رئیس جمهور سابق به نهاد ریاست جمهوری رفت و در آنجا خدمت کرد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا شهید باقری در خصوص کار خود و اتفاقاتی که درجریان آن رخ می دهد با خانواده صحبت می کرد یا خیر پاسخ داد: ایشان هیچگاه از فعالیت های حفاظتی خود در میان اعضای خانواده و یا نزدیکان خود، مطلبی را تعریف نمی کرد.
مجید باقری در پایان با اشاره به اینکه شهید عبدالله باقری در نهایت به آرزوی اصلی اش که شهادت بود رسید خاطرنشان کرد: همین موضوع است که ما را آرام می کند و باعث شده که ما با جان و دل، شهادت وی را بپذیریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن