ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90222
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
  • 313 بازدید
  • ارسال توسط :
دفاع مقدس بیش از پنج هزار شهید ورزشکار تقدیم کشور کرده است

دفاع مقدس بیش از پنج هزار شهید ورزشکار تقدیم کشور کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم نوید صفری در ارتباط با شهدای ورزشکار عنوان کرد: دوره دفاع مقدس بیش از پنج هزار شهید ورزشکار تقدیم کشور کرده است، همه این شهدا در رشته های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم نوید صفری در ارتباط با شهدای ورزشکار عنوان کرد: دوره دفاع مقدس بیش از پنج هزار شهید ورزشکار تقدیم کشور کرده است، همه این شهدا در رشته های مختلف قهرمان بودند اما در آن شرایط ورزش را رها کردند و به دنبال ایثارگری رفتند. موضوع دفاع از حرم اهل بیت هم که مطرح شد، ورزشکاران باز هم به این کاروان پیوستند .

معاون وزیر ورزش در ادامه درخصوص ولایت پذیری شهدا خاطرنشان کرد: تنها همین شهدا هستند که می توانند ادعای ولایت پذیری را اثبات کنند، ما در وزارت ورزش هنوز در برابر عظمت این شهدا کاری نکرده ایم و حتی قطره در برابر اقیانوس هم نیست. تلاش ما همواره این بوده که یاد شهدا زنده و گرامی داشته شود، ما روز اول هفته تربیت بدنی را به تکریم و بزرگداشت شهدا اختصاص دادیم.

احمدی در پایان پیرامون شهدای مدافع حرم تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و کمک گرفتن از روح بلند آنها جزو برنامه های ما است و انشالله گرامیداشت شهدای مدافع حرم را ادامه خواهیم داد. به دنبال باقیات الصالحات در ورزش هستیم و انشاالله خداوند این توفیق را به ما بدهد، از همه عزیزانی که در این راه به ما کمک می کنند نهایت تشکر را دارم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن