ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90226
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
تا ۸ سال دیگر ۲۵ میلیارد دستگاه مجهز به اینترنت اشیا خواهندشد +اینفوگرافیک

تا ۸ سال دیگر ۲۵ میلیارد دستگاه مجهز به اینترنت اشیا خواهندشد +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینترنت اشیا به طور کلی اشاره دارد به بسیاری از چیزهایی که در پیرامون ما متصل به اینترنت اند و توسط اپلیکیشن های موجود درتلفن های هوشمند و تبلت ها قابل کنترل و مدیریت […]

تا سال 2025، 25 میلیارد دستگاه مجهز به اینترنت اشیا خواهندشد +اینفوگرافیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینترنت اشیا به طور کلی اشاره دارد به بسیاری از چیزهایی که در پیرامون ما متصل به اینترنت اند و توسط اپلیکیشن های موجود درتلفن های هوشمند و تبلت ها قابل کنترل و مدیریت هستند. اینترنت اشیا به زبانی ساده تر یعنی، ارتباط سنسورها و دستگاه ها با شبکه ای که از طریق آن می‌توانند بایکدیگر و با کاربرانشان تعامل داشته باشند. این مفهوم می‌تواند به سادگی ارتباط یک گوشی هوشمند با تلویزیون باشد یا به پیچیدگی نظارت بر زیرساخت‌های شهری و ترافیک‌ها. از ماشین لباسشویی و یخچال گرفته تا پوشاک، همه می‌توانند به اینترنت اشیا مجهز شوند.

4.6 میلیارد اتصال در سال 2017 به اینترنت اشیا گزارش شده است که این آمار می‌تواند تا سال 2025 به 11.4 میلیارد اتصال برسد. همچنین نقش اینترنت اشیا در صنعت نیز قابل ملاحظه است. در صنعت نیز دربخش های تولیدات کارخانه، ابزارها، ساختمان های هوشمند، مدیریت ناوگان وحمل ونقل، خرده فروشی و شهرهای هوشمند قابلیت حضور اینترنت اشیا وجود دارد. درسال 2017 میزان اتصالات به اینترنت اشیا در بخش صنعت حدود 2.9 میلیارد بوده است که تا سال 2025 می‌تواند به 13.7 میلیارد اتصال، افزایش پیداکند.

درادامه می‌توانید اینفوگرافیکی دراینباره را مشاهده کنید.

تا سال 2025، 25 میلیارد دستگاه مجهز به اینترنت اشیا خواهندشد +اینفوگرافی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن