ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90256
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۳۵
  • 237 بازدید
  • ارسال توسط :

وقتی مردم خودشان دست به دست هم می‌دهند و چرخه قحطی می‌سازند +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افزایش بهاکالاها در کشور ما واکنش متفاوتی نسبت به جهان دارد. اینجا افزایش قیمت کالا به معنی تقاضای بیشتر برای آن کالا است. تقاضای بیشتر برای ذخیره در انبارهای خانگی موضوعی است که با […]

وقتی مردم خودشان دست به دست هم می‌دهند و چرخه قحطی می‌سازند +اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افزایش بهاکالاها در کشور ما واکنش متفاوتی نسبت به جهان دارد. اینجا افزایش قیمت کالا به معنی تقاضای بیشتر برای آن کالا است. تقاضای بیشتر برای ذخیره در انبارهای خانگی موضوعی است که با عنوان احتکار خانگی مطرح شده است. در هفته های اخیر افزایش قیمت برخی از کالاهای اساسی سبب شد تا برخی از مردم با مراجه به فروشگاه‌ها و مغازه‌ها تعداد زیادی از آن کالاها را خریداری کنند حال آنکه همین خریدهای خارج از عرف سبب شده است تا این دست کالا ها به مصرف کنندگان واقعی که در لحظه به آن کالا احتیاج دارند نرسد.

بیشتر بخوانید: پیام کاربران به #محتکران_خانگی: بیش از نیازمان خرید نکنیم +تصاویر

در طرح زیر  روند به وجود آمدن قحطی و نقش خود مردم در  چرخه قطعی بیان شده است. براساس این چرخه در گام اول مردم از یک کالا بیش از اندازه خرید می‌کنند. در گام دوم باعث به وجود آمدن کمبود کالا در بازار می‌شوند. در گام سوم به لحاظ  روانی احساس کمبود کالا به مردم و مصرف کنندگان القا می‌شود در گام نهایی هجوم برای خرید این دست کالاها بیشتر شده است و در نتیجه روز به روز یها آن کالا افزایش می‌یابد.

وقتی مردم چرخه قحطی می‌سازند +اینفوگرافیک

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن