ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90259
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
فتاحی؛ ورزشکاری که مدال خود را به خانواده شهید حادثه تروریستی تقدیم کرد

فتاحی؛ ورزشکاری که مدال خود را به خانواده شهید حادثه تروریستی تقدیم کرد

جمال فتاحی، دانشجوی دکتری رشته تربیت بدنی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اهدای مدال طلای جهانی خود به خانواده شهید زنگنه گفت: شهید امید فرخی زنگنه یکی از شهیدان حادثه تروریستی اهواز بود که در ۳۱ شهریورماه به شهادت رسید. وی افزود: شهید زنگنه، مسئول امور ایثارگران سپاه حضرت، ولی […]

جمال فتاحی، دانشجوی دکتری رشته تربیت بدنی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اهدای مدال طلای جهانی خود به خانواده شهید زنگنه گفت: شهید امید فرخی زنگنه یکی از شهیدان حادثه تروریستی اهواز بود که در ۳۱ شهریورماه به شهادت رسید.

وی افزود: شهید زنگنه، مسئول امور ایثارگران سپاه حضرت، ولی عصر (عج) بود و بنده دوستی دیرینه‌ای با ایشان داشتم و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره او و احترام به شهدای مدافع وطن مدال طلای جهانی خود را چهارشنبه هفته گذشته به خانواده این شهید تقدیم کردم.

فتاحی با بیان اینکه به مدت هفت سال مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی خوزستان بوده است، اضافه کرد: یکی از بزرگترین آرزو‌های من این بود که مدال طلای جهانی خود را به خانواده شهید زنگنه تقدیم کنم، مدالی که در یکم خرداد ماه به نمایندگی از جامعه دانشجویان و جامعه کارگران در مسابقات جهانی تنیس روی میز کارگران در فرانسه کسب کرده بودم.

وی با اشاره به سوابق ورزشی خود ادامه داد: بیش از ۱۵ سال است که به صورت حرفه‌ای در رشته پینگ پنگ فعالیت دارم و حدود ۸ سال در لیگ برتر حضور داشته ام و دو سال متوالی قهرمانی دانشجویان ایران را کسب کرده ام و در مسابقات جهانی فرانسه افتخار کسب مدال طلا را داشته ام. البته توفیق فعالیت هفت ساله به عنوان مسئول تربیت بدنی بسیج دانشجویی خوزستان را نیز داشته ام.

این دانشجوی دکتری رشته تربیت بدنی افزود: امیدوارم اهدای مدال قهرمانی به خانواده شهدا هم در جامعه دانشجویی و هم در جامعه ورزشی ترویج پیدا کند چرا که شهدای مدافع حرم و وطن انسان‌های بزرگ و شریفی هستند که هنوز برای ما تازگی دارند.

وی با بیان اینکه شهید زنگنه انسانی شریف بود که تمام زندگی خود را وقت ایثارگران و شهدا و جانبازان کرد، گفت: ارزشمندترین دارایی هر ورزشکاری، مدال طلای اوست و من ارزشمندترین دارایی خود را به خانواده شهید زنگنه اهدا کردم و آرزو دارم که فرهنگ اهدای مدال در بین دانشجویان و ورزشکاران و سایر اقشار جامعه ترویج پیدا کند.

فتاحی با بیان اینکه جای تاسف دارد که برخی از ورزشکاران کشورمان اصل مدال طلای خود را تقدیم خانواده شهدا نمی‌کنند، گفت: مدال طلای جهانی مسابقات تنیس روی میز فرانسه ارزشمندترین مدالی بود که در طول دوران ورزشی خود کسب کرده ام و در زمان اهدای آن به خانواده شهید زنگنه اشتیاق قلبی بسیاری داشتم و با وجود اینکه اهدای این مدال به خانواده شهید هرچند کار کوچکی است، اما تسکین خاطری برای خانواده شهید خواهد بود و رسانه‌ها در ترویج این فرهنگ میان جامعه ورزشی تاثیرگذارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن