ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 90261
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
  • 633 بازدید
  • ارسال توسط :
دونده اراکی مسیر اراک تا منزل شهید حججی را می‌دود

دونده اراکی مسیر اراک تا منزل شهید حججی را می‌دود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مجتبی یادگاری ورزشکار بااخلاق اراکی مسیر اراک تا شهر نجف‌آباد منزل شهید حججی را به‌منظور تقدیم لوح تقدیر فرمانده سپاه روح‌الله و بسیجیان استان به خانواده شهید حججی خواهد دوید. این ورزشکار اراکی این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مجتبی یادگاری ورزشکار بااخلاق اراکی مسیر اراک تا شهر نجف‌آباد منزل شهید حججی را به‌منظور تقدیم لوح تقدیر فرمانده سپاه روح‌الله و بسیجیان استان به خانواده شهید حججی خواهد دوید.

این ورزشکار اراکی این اقدام ورزشی و فرهنگی خود را صبح امروز از مقابل سپاه روح‌الله استان آغاز کرده است.

مجتبی یادگاری ورزشکار بااخلاق اراکی در گفتگو بادیار آفتاب؛ گفت: بنده این اقدام را در راستای تجدید میثاق با شهدا انجام خواهم داد.

یادگاری با اشاره به اینکه ۱۱ سال است که ورزش دوومیدانی را انجام می‌دهم ادامه داد: از سال ۹۰ تاکنون این‌گونه اقدامات فرهنگی و ورزشی را در دستور کاردارم و از سال ۹۰ تاکنون ۱۷ مسیر کوتاه و بلند را به مناسبت‌های مختلف پیاده‌روی کرده‌ام.

وی ادامه داد: در اقدامی مشابه و در اعتراض به هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام(ص) مسیر اراک تا حرم بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و حرم رضوی را دویده‌ام.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن