ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90335
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
  • 161 بازدید
  • ارسال توسط :
خوزستان|حرکت بزرگترین کاروان پیاده‌روی اربعین بندرماهشهر آغاز شد

خوزستان|حرکت بزرگترین کاروان پیاده‌روی اربعین بندرماهشهر آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، اربعین حسینی تجلی «حب الحسین یجمعنا» است و به این مناسبت قلب‌های تپنده نه‌تنها در ایران بلکه جهان خود را به پابوس امام حسین(ع) می‌رسانند. از روزهای قبل از فرارسیدن اربعین حسینی دستگاه‌های مختلف موظف به انجام تعهدات مختلف می‌شوند. پیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، اربعین حسینی تجلی «حب الحسین یجمعنا» است و به این مناسبت قلب‌های تپنده نه‌تنها در ایران بلکه جهان خود را به پابوس امام حسین(ع) می‌رسانند.

از روزهای قبل از فرارسیدن اربعین حسینی دستگاه‌های مختلف موظف به انجام تعهدات مختلف می‌شوند. پیر و جوان، زن و مرد به‌صورت خودجوش و سازماندهی‌های مختلف اقدام به برپایی موکب پذیرایی از عزاداران می‌کنند.

کاروان‌های بسیاری از نقاط مختلف کشور و به‌ویژه استان خوزستان چند روز قبل از اربعین حسینی با پای پیاده و دل ارادتمند به‌سمت عتبات عالیات حرکت می‌کنند که در این میان بزرگترین کاروان پیاده‌روی ماهشهر توسط هیئت فاطمیون بندرماهشهر به‌سمت کربلا امروز عازم مرز بین المللی چذابه شد.

محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرماهشهر اظهار داشت: کاروان هیئت فاطمیون شامل اقشار مختلف مرد و زن، پیر و جوان است که امروز باحضور 400 نفر از دلباختگان امام حسین(ع) حرکت خود را آغاز کرد.

مسئول اجرایی هیئت فاطمیون بندرماهشهر با اشاره به این‌که هزینه دریافت‌شده از عزاداران جهت اسکان و دیگر هزینه‌ها بسیار پایین بوده و مابقی هزینه توسط خیرین و شرکت‌ها تأمین شده است، بیان کرد: این کاروان در نجف، کربلا و مسیرهای این مناطق به برپایی مواکب اقدام کرده و پیاده‌روی به‌مدت یک هفته تا ده روز به‌طول می‌انجامد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن