ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9041
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
رشادت‌های مدافعین حرم قدرت شیعیان را به رخ نظام سلطه کشیده است

رشادت‌های مدافعین حرم قدرت شیعیان را به رخ نظام سلطه کشیده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، مرتضی طلایی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جمع عزاداران افغانستانی و خانواده‌های مدافعین حرم تیپ فاطمیون در امامزاده اسماعیل زرگنده گفت: در تاریخ هیچ‌گاه مشاهده نمی‌کنیم شیعه به زیر بار ظلم رفته باشد، تاریخ نشان می‌دهد هر جایی که به ارزش‌ها […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

مرتضی طلایی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جمع عزاداران افغانستانی و خانواده‌های مدافعین حرم تیپ فاطمیون در امامزاده اسماعیل زرگنده گفت: در تاریخ هیچ‌گاه مشاهده نمی‌کنیم شیعه به زیر بار ظلم رفته باشد، تاریخ نشان می‌دهد هر جایی که به ارزش‌ها و اعتقادات شیعه از جانب هر کسی تعرض و تعدی شده، شیعه در مقابل این تعرضات جانانه ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه شیعه جمعیت چندانی ندارد اظهار داشت: به برکت اهل بیت و لطف خداوند تمام منابع استراتژیک و مادی دنیا در اختیار شیعیان قرار گرفته است و جهان باید در مقابل شیعیان تواضع و فروتنی داشته باشد. اگر می‌بینیم نظام سلطه امروز با برنامه‌ریزی لابی صهیونیستی به شیعیان حمله کرده‌اند به همین علت است که از اراده شیعیان برای فشردن گلوی نظام سلطه است، می‌ترسد.

طلایی خاطرنشان ساخت: امروز در تمام نقاط دنیا هر کس که به تفکر شیعه اعتقاد دارد در کنار شیعیان در برابر نظام سلطه ایستاده و آن را به زانو درآورده است و این جنایاتی که در مقابل شیعیان رقم می‌خورد به علت ترس از قدرت رو به فزونی شیعیان است. علی‌رغم تمام دشمنی‌ها به برکت رشادت و آمادگی مدافعین حرم و به خصوص فاطمیون در گوشه و کنار دنیا شرایطی داریم که اگر فرمان صادر شود ظرف 48 ساعت حزب الله لبنان گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را در هم خواهد کوبید.

وی افتخارات شیعه را از برکت خون سیدالشهدا (علیه السلام) و شهدای کربلا دانست و یادآور شد: این لطف و نعمت پروردگار متعال است که ما را شیعه و دوستدار اهل بیت قرارداده است؛ اینهاست که شیعه را سربلند و مقاوم نگه داشته و آینده متعلق به مسلمانان و شیعیان است. شیعه در راه دفاع از حرم اهل بیت تردید ندارد و در این راه جانفشانی می‌کند و خواهد کرد تا پرچم اسلام در جای جای دنیا برافراشته شود و در آن روز کسانی که امروز جانفشانی کرده‌اند در برابر مهدی موعود(عج) سربلند هستند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن