ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90431
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
دشمنان از ترسشان خبر اجتماع بزرگ اربعین را سانسور می‌کنند

دشمنان از ترسشان خبر اجتماع بزرگ اربعین را سانسور می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه سازندگی و بازدارندگی از نتایج خداپرستی است، اظهار کرد: وقتی انسان خدا را پذیرفت در خوشی و ناخوشی باید شکرگزار خداوند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه سازندگی و بازدارندگی از نتایج خداپرستی است، اظهار کرد: وقتی انسان خدا را پذیرفت در خوشی و ناخوشی باید شکرگزار خداوند باشد چرا که توحید و خداپرستی انسان را می‌سازد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اگر توحید در جامعه، کشاورزی، صنعت، دستگاه‌های اجرایی حاکم باشد دیگر شاهد احتکار نیستیم، افزود: مقصر تمام این مشکلات دولت نیست بلکه خود افراد هم مقصر هستند چرا که خداشناسی را فراموش کردند.

طبرسی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی گفت: ۱۴ قرن گذشته اما امسال ۲۰ میلیون زائر از تمام کشورهای جهان در کربلا حضور دارند، زن، مرد، پیر، جوان و کودک با شوق و اشتیاق عازم کربلا شدند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه امسال زائران کربلا از مازندران ۱۵ درصد بیشتر از سال گذشته حضور پیدا کردند،گفت: غیر از عشق هیچ فرمولی نمی‌توان برای اجتماع عظیم در کربلا پیدا کرد.

طبرسی اظهار کرد: بیش از ۲۰ میلیون نفر در بین‌الحرمین حضور دارند و این جمعیت برای دشمنان سخت است اما دشمنان این همه جمعیت را پخش نمی‌کنند و سانسور می‌کنند.

وی درباره دیدار خانواده شهدای مدافع حرم با مقام معظم رهبری گفت: کار مدافعان حرم همانند کاری است که شیعیان در زمان خلفا بنی‌عباس انجام دادند، اگر شهدای مدافع حرم ایستادگی نمی‌کردند، شاید دیگر خبری از مقبره ائمه اطهار نبود و حضور ۲۰ میلیون جمعیت در کربلا حاصل تلاش شهدای مدافع حرم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان با بیان اینکه اگر در برابر دشمنان تسلیم شویم جنایت‌های بزرگی در حق کشور ما می‌کنند، گفت: اما مردم برای انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری کردند و پایبند انقلاب هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن