ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90435
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
امام‌جمعه زنجان: آسایش و امنیت امروز در مرزها، کربلا و نجف به همت شهدای مدافع حرم است

امام‌جمعه زنجان: آسایش و امنیت امروز در مرزها، کربلا و نجف به همت شهدای مدافع حرم است

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 20 میلیون نفر عاشق و دلباخته با آرامش و در امنیت کامل برای زیارت اربعین به‌سوی میعادگاه عاشقان، کربلا رهسپارند، اظهار داشت: در طول […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 20 میلیون نفر عاشق و دلباخته با آرامش و در امنیت کامل برای زیارت اربعین به‌سوی میعادگاه عاشقان، کربلا رهسپارند، اظهار داشت: در طول تاریخ زحمات زیادی برای زنده نگه داشتن این راه کشیده شده و خون‌ها داده شده است.

وی به حضور مدافعان حریم و حرم از چهار گوشه جهان اشاره کرد و افزود: مدافعان از گوشه و کنار ایران و افغانستان و لبنان و دیگر کشورها جمع شدند و اجازه ندادند که دشمنان به خواسته شوم خود برسند و الان ما مدیون خون شهدای مدافع حرم هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان به جانفشانی‌های مدافعان حرم اشاره کرد و  گفت: آسایش و امنیت امروز در مرزها و در کربلا و نجف، به همت و رشادت مدافعان حرم محقق شده است.

وی تصریح کرد: دشمن هر لحظه منتظر غفلت ماست که اگر غافل شویم ضربه خود را بزند، در طول 40 سال گذشته دشمن در تلاش بوده تا هر طور شده به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

امام جمعه زنجان  با اشاره به قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی ابراز کرد: زیارت اربعین از بزرگترین عبادات این ایام است.

وی با اشاره اینکه خداوند برای شهدا کرامت و منزلتی فراوان اعطا کرده است، گفت: خداوند اوج خوشبختی را بر امام حسین(ع) اعطا کرده چراکه نشان‌دهنده راه بر رهبران انقلاب‌هاست، چرا که امام حسین(ع) با فرزندان و نوادگان خود مدافع شریعت الهی و پیامبران گرامی به ویژه خاتم پیامبران است.

آیت الله خاتمی با اشاره به در پیش بودن 13 آبان روز دانش آموز تصریح کرد: راهپیمایی 13 آبان باید با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

‌امام جمعه زنجان به حضور صدها هزار دانش‌آموز در جبهه‌های حق علیه باطل اشاره کرد و ادامه داد: هزاران نفر از دانش‌آموزان نیز در این راه به شهادت رسیدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن