ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90542
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
  • 62 بازدید
  • ارسال توسط :

کشته شدن ده‌ها مزدور سعودی به دست نیروهای یمنی

العالم-یمن نیروهای یمنی مواضع متجاوزان و مزدوران سعودی را در جنوب غرب الجبلیه در ساحل غربی هدف قرار دادند. یک منبع نظامی گفت که در این حمله ده ها مزدور کشته و زخمی شدند و یا به اسارت درآمدند. در این حمله همچنین چند خودروی نظامی منهدم و مقادیری سلاح نیز به غنیمت گرفته شد. […]

العالم-یمن

نیروهای یمنی مواضع متجاوزان و مزدوران سعودی را در جنوب غرب الجبلیه در ساحل غربی هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی گفت که در این حمله ده ها مزدور کشته و زخمی شدند و یا به اسارت درآمدند. در این حمله همچنین چند خودروی نظامی منهدم و مقادیری سلاح نیز به غنیمت گرفته شد.

پیش از این نیز توپخانه نیروهای یمنی با حملات گسترده به عناصر متجاوز و مزدور خسارت های سنگینی به آنها وارد کردند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی همچنین توانستند شماری از مواضع متجاوزان و مزدوران را در منطقه «التحیتا» در ساحل غربی تصرف کنند.

ائتلاف خودخوانده عربی به سرکردگی عربستان و امارات از 23خرداد به رغم هشدارهای بین المللی درباره وخامت اوضاع انسانی، حملات گسترده ای را برای اشغال بندر الحدیده در غرب یمن آغاز کردند که تاکنون با مقاومت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور روبه رو شده است.

عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

تجاوز عربستان و امارات به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 16 هزار یمنی بی گناه و ویرانی زیر ساخت های این کشور شده است.

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن