ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90559
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۰۱
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :

پاکسازی مهمترین مواضع مزدوران سعودی در ساحل غربی

العالم – یمن به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری العالم، یک منبع نظامی یمنی گفت: نیروهای ویژه عملیاتی هجومی را از دو محور به سمت مواضع نظامی و استحکامات مزدوران و متجاوزان سعودی در شمال بخش التحیتا انجام دادند و توانستند چندین موضع را پس از پاکسازی به […]

العالم – یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری العالم، یک منبع نظامی یمنی گفت: نیروهای ویژه عملیاتی هجومی را از دو محور به سمت مواضع نظامی و استحکامات مزدوران و متجاوزان سعودی در شمال بخش التحیتا انجام دادند و توانستند چندین موضع را پس از پاکسازی به طول کامل به کنترل خود در بیاورند.

وی افزود: در این عملیات یک دستگاه خودروی نظامی منهدم و مقادیر سلاح و انواع مهمات به غنیمت گرفته شد. شمار زیادی از مزدوران نیز در جریان به کنترل در آوردن مواضع نظامی آنها در بخش التحیتا کشته و زخمی شدند. سایر مزدوران نیز مجبور به فرار شده و اجساد کشته ها همچنان در میدان نبرد روی زمین است.

همزمان یگان مهندسی ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز یک بمب را در مسیر عبور خودروی نظامی مزدوران سعودی در غرب شهر حیس منفجر کرد که باعث انهدام خودرو و کشته شدن عناصر مزدور داخل آن شد.

یک خودروی نظامی حامل مزدوران سعودی نیز در شمال بخش التحیتا منهدم شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن