ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90587
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
اربعین زمان خوبی برای مرور فروپاشی مظاهر تمدنی باطل غرب و آمریکاست

اربعین زمان خوبی برای مرور فروپاشی مظاهر تمدنی باطل غرب و آمریکاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد جواد نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی در بازدید از موکب دانشجویان جهان اسلام واقع در ورودی شهر کربلا گفت: چند سالی است الحمدلله نقطه عطفی در فرآیند تاریخی مبارزه حق و باطل نمایان‌تر شده و آحاد آزادی خواهان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد جواد نیک روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی در بازدید از موکب دانشجویان جهان اسلام واقع در ورودی شهر کربلا گفت: چند سالی است الحمدلله نقطه عطفی در فرآیند تاریخی مبارزه حق و باطل نمایان‌تر شده و آحاد آزادی خواهان در این راهپیمایی مشارکت می‌کنند که همانا نمایه‌ای از سپاه حق در دوران آخرالزمان هستند و عمق قدرت و نفوذ خویش را در این رزمایش عظیم به نمایش می‌گذارند.

از فرصت اربعین برای مخابره مظلومیت‌های مردم یمن استفاده شود

وی افزود: اربعین فرصت ظلم ستیزی و تکرار حمایت اصحاب امام حسین (ع) پس از ۱۴۰۰ سال است و اقدامات موثری در زمینه تحقق حداکثری شعار حب الحسین یجمعنا صورت گرفته است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: در میان اقشار مختلف مردم دانشجویان در این حرکت موثر‌تر هستند بویژه دانشجویانی که از ایران ام القرای جهان اسلام به این عرصه آمده اند، نقش اصلی ما دانشگاهیان در این حرکت این ست که از فرصت پیش آمده برای شبکه سازی نخبگانی استفاده کنیم.

نیک روش در حاشیه بازدید از موکب دانشجویان جهان اسلام تاکید کرد: باید از فرصت اربعین برای مخابره مظلومیت‌های مردم یمن استفاده شود و فریاد آن‌ها به گوش سایر ملل مسلمان و غیر مسلمان برسد.

وی افزود: باید از جاذبه و مغناطیس حسینی بهره برد تا لایه‌های پنهان این حماسه عظیم را کشف کرد، پیاده روی اربعین در ابعاد علمی نیز پدیده ویژه‌ای است که مباحث جدی علمی پژوهشی دارد.

اربعین زمان خوبی برای مرور فروپاشی مظاهر تمدنی باطل غرب و آمریکا است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: ابعاد فرهنگی، علمی، اقتصادی و سیاسی راهپیمایی اربعین، ابتکارات بسیاری دارند که زمینه اثر بخشی بیشتر این حماسه عظیم می‌شوند.

نیک روش گفت: فرصت اربعین زمان خوبی برای مرور فروپاشی مظاهر تمدنی باطل غرب و آمریکا است.

وی در جمع بر پا کنندگان موکب دانشجویان جهان اسلام با توضیح بیشتر در این خصوص افزود: مدل‌های اقتصادی لیبرال برای چنین حرکتی و گردش مالی آن چه توجیهی دارند، با کدام الگوی مدیریتی غربی می‌توان توضیح داد که در شرایط و جغرافیای خاصی چنین حجم میلیون‌ها نفری از جمعیت با همت خود مردم جمع می‌شوند، اربعین اوج کارآمدی الگو‌های مدیریتی اسلامی و اوج ناکارآمد الگوی‌های غیر اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور یادآور شد: فراهم سازی مواردی همچون اسکان یا تغذیه زوار، زیر ساخت اولیه برای انتقال پیام‌های عظیم‌تر این راهپیمایی می‌باشد. در عین حال زمانی ما می‌توانیم از شبکه سازی نخبگانی در جهان اسلام حرف بزنیم که موکب خودمان نظم لازم را داشته باشد.

نیک روش تصریح کرد: آنچه که خدمات به افراد در این موکب‌ها داده می‌شود بهانه‌ای برای حضور آنهاست، البته فضای موکب‌هایی همچون موکب دانشجویان جهان اسلام بگونه‌ای است که افراد بخصوص دانشجویان و دانشگاهیان کشور‌های مختلف بدون بهانه چنین خدماتی هم برای هم صحبتی و گفتمان به این موکب مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به کار ویژه‌های دانشجویی در اربعین حسینی گفت: به موکب‌های دانشجویی که نگاه می‌کنیم ویژگی‌های ممتاز کار دانشجویی از سایر موکب‌ها بیشتر عیان می‌گردد که شبکه سازی جهت هم افزایی ظرفیت‌های جهان اسلام از جمله آنهاست، فعالیت‌هایی که نوید بخش تحقق افق آرمانی امام برای تشکیل بسیج جهان اسلام و سپس تشکیل هسته‌های مقاومت می‌باشد که نوید بخش آینده روشن‌تر جهان اسلام خواهند بود.

لازم به ذکر است، موکب دانشجویان جهان اسلام با برخورداری از بخش‌های مختلف همچون درمانگاه پزشکی و دندان پزشکی ۲۴ ساعته، اسکان، صبحانه، ایستگاه صلواتی، ایستگاه اطفال، غرفه بین الملل و برگزاری منظم زیارت عاشورا و سینه زنی در عمود ۱۳۳۸ جاده نجف به کربلا (جاده حوله) قرار گرفته است و تا ۹ آبان ماه تداوم خدمت رسانی خواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن