ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90601
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :

انصارالله به فناوری ساخت موشک‌های هوشمند دست یافت

انقلابیون یمن به تکنولوژی ساخت موشک‌های هوشمند بدر پی‌1 دست یافتند. این خبر را ایسنا به نقل از، المسیره گزارش داده و نوشته یگان موشکی ارتش یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که بدر پی‌1یک موشک کوتاه‌‌برد و از نسل موشک‌های هوشمند است و چندین بار آزمایش شده که آخرین آن در حمله به پادگان متجاوزان […]

انقلابیون یمن به تکنولوژی ساخت موشک‌های هوشمند بدر پی‌1 دست یافتند. این خبر را ایسنا به نقل از، المسیره گزارش داده و نوشته یگان موشکی ارتش یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که بدر پی‌1یک موشک کوتاه‌‌برد و از نسل موشک‌های هوشمند است و چندین بار آزمایش شده که آخرین آن در حمله به پادگان متجاوزان در ساحل غربی بود. در این بیانیه همچنین آمده: «یمن اکنون در سال 2018 توانایی‌های موشکی زیادی دارد و به زودی سامانه‌های دیگری را نیز اعلام خواهیم کرد.
اگر حمایت مردمی نبود یگان موشکی به این دستاوردها نمی‌رسید. همانطور که رهبران کمیته انقلاب وعده داده بودند، سال چهارم سال سامانه‌های موشکی خواهد بود.
آنچه که ما امروز درباره آن صحبت می‌کنیم اجرای این وعده‌هاست.» در این بیانیه خود همچنین تأکید کرده: «‌هدف قرار گرفتن غیرنظامیان و رهبران ما توسط ائتلاف متجاوز عربی، انگیزه مهمی برای ساخت موشک‌های بالستیک بود.»
از سوی دیگر مؤسسه بین‌المللی «آکسفام» اعلام کرد غیرنظامیان یمنی به‌خاطر تجاوز ائتلاف تحت رهبری آل‌سعود با سه تهدید «جنگ»، «بیماری» و «قحطی» مواجه‌اند و به طور متوسط هر سه ساعت یکی از آنان بر اثر حملات نظامی یا بیماری‌های حاصل از محاصره، جان خود را از دست می‌دهد. بر اساس این گزارش، از ابتدای ماه اوت (۱۰ مرداد) تا ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) دستکم ۵۷۵ غیرنظامی یمنی جان خود را از دست داده‌اند. ۱۶۵ نفر از کشته‌ها کودک و ۶۳ نفر از آنها هم زن بوده‌اند.
در بخشی از این گزارش می‌خوانیم: «در ۱۸ ماه گذشته یک میلیون و 100 هزار مورد وبا وجود داشته و دو هزار نفر هم به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.» بنا بر این گزارش، دستکم ۱۴ میلیون یمنی به‌دلیل تداوم جنگ و فقدان مواد غذایی با خطر مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.
 این موسسه همچنین اعلام کرده که مردم یمن برای تامین آب آشامیدنی به آب‌فروش‌ها وابسته هستند و در صورت افزایش بهای آب یا فقدان آن، آنها از منابع آب آشامیدنی ناسالم استفاده کرده و در نتیجه بیماری وبا افزایش خواهد یافت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن