ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90629
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۱۰
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
تصنیف شهدای مدافع حرم افتخار موسیقی اردبیل است

تصنیف شهدای مدافع حرم افتخار موسیقی اردبیل است

خواننده و آهنگساز اردبیلی گفت: ساخت تصنیف شهدای مدافع حرم با همراهی بسیج هنرمندان استان اردبیل آواز و شهره ملی پیدا کرد و افتخاری برای این استان محسوب می‌شود. سیاوش محمدحسینی که به صورت حرفه‌ای از سال 91 در رشته خوانندگی و آهنگسازی وارد عرصه موسیقی شده در سال‌ها اخیر دو آلبوم موسیقی با نام […]

خواننده و آهنگساز اردبیلی گفت: ساخت تصنیف شهدای مدافع حرم با همراهی بسیج هنرمندان استان اردبیل آواز و شهره ملی پیدا کرد و افتخاری برای این استان محسوب می‌شود.
سیاوش محمدحسینی که به صورت حرفه‌ای از سال 91 در رشته خوانندگی و آهنگسازی وارد عرصه موسیقی شده در سال‌ها اخیر دو آلبوم موسیقی با نام تولد دوباره و آلبوم مذهبی محرم را روانه بازار کرده، در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: در تهیه و عرضه آلبوم‌ها بسیج هنرمندان و مجموعه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل همراه بنده بودند به طوری که تصنیف شهدای مدافع حرم که اخیرا پخش شد شهرت و آوازه ملی پیدا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: از بین 700 خواننده کشور در شهریور ماه امسال در جشنواره ستاره‌های صحنه‌ای کشور که در سه بخش مجری‌گری، خوانندگی و استندآپ کمدی برگزار شدبه عنوان تنها نماینده آذربایجان موفق به کسب نشان برتر این جشنواره شدم.
آهنگساز اردبیلی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به کسب این موفقیت ملی و منطقه‌ای گفت: نه تنها مسئولان بعد از کسب این موفقیت در ارومیه تقدیر و تجلیلی از ما نکردند بلکه جویای احوال ما نیز نبوده و بهایی به این موفقیت و کسب رتبه ممتاز ندادند.
محمدحسینی تصریح کرد: بعد از پایان ماه صفر برنامه‌های صحنه‌ای و تلویزیونی را با حال و هوایی متفاوت‌تر اجرا خواهیم کرد و در صورت برگزاری جشنواره زمستانی و رویدادهای دیگر تلاش می‌کنیم تا در خدمت هموطنان و مخاطبان عرصه موسیقی باشیم.
وی افزود: در حال حاضر روی دو آهنگ کار می‌کنیم و قطعا در اجرای برنامه مناسبتی ارگان‌های مختلف در رویدادهای پیش رو سعی خواهیم کرد با تنوع و رغبت و انگیزه بیشتر در عرصه حضور داشته باشیم.
خواننده و آهنگساز اردبیلی اظهار کرد: برخلاف سایر رشته‌های هنری برای آلبوم‌های موسیقی به سختی مجوز صادر می‌شود و با حساسیت روی اشعار و آهنگ‌ها مجوز صادر شده و ما در سالن‌های فرهنگی و هنری به ویژه فدک نسبت به برگزاری برنامه اقدام می‌کنیم.
محمدحسینی ضرورت حمایت از هنرمندان استانی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: شایسته است با پرهیز از رفتارهای بیگانه‌پرستی زمینه حمایت از هنرمندان استانی برای حضور در رویدادهای مهم فرهنگی – هنری و اجتماعی فراهم آمده تا اهالی هنر این استان با رغبت و انگیزه در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف حضور پیدا کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:”Table Normal”; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:””; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:”Calibri”,”sans-serif”; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن