ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90639
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
جدی‌ترین گزینه‌های استانداری ایلام مشخص شد+ اسامی و سوابق

جدی‌ترین گزینه‌های استانداری ایلام مشخص شد+ اسامی و سوابق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، تصویب و ابلاغ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مدیران بسیاری از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی را نشانه گرفته که در این میان جمعی از استانداران کشور نیز مشمول اجرای این قانون می‌شوند. از جمله این استانداران که پیش از این اسامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، تصویب و ابلاغ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان مدیران بسیاری از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی را نشانه گرفته که در این میان جمعی از استانداران کشور نیز مشمول اجرای این قانون می‌شوند.

از جمله این استانداران که پیش از این اسامی آنها رسانه‌ای شده است، نام  قاسم سلیمانی دشتکی استاندار بازنشسته ایلام نیز دیده می‌شود.

مدیران بازنشسته طبق قانون تا 24 آبان فرصت ترک صندلی خود را دارند، قاسم سلیمانی دشتکی نیز که پیش از این پاسخ‌ قطعی دراین‌باره نمی‌داد و هنوز هم خود را بازنشسته نمی‌داند اما در فضای مجازی در پاسخ به آنان که از بازنشستگی قاسم سلیمانی دشتکی سخن گفته بودند، گفت: رفتن یا نرفتن من را قانون تعین می‌کند و به طرفداران خود نوید ماندن داده بود.

جلال میرزایی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ‌در مناظره‌‌ با حمید رسایی در دانشگاه ایلام رفتن استاندار ایلام را به صورت ضمنی تائید کرده بود؛ با این حال از برخی اسامی به‌عنوان گزینه‌های احتمالی برای استانداری ایلام نام برده می‌شود که در ادامه تعدادی از این اسامی آورده شده است:

حسین کلانتری

براساس شنیدنی‌ها مدیرکل فعلی امنیتی وزارت کشورحسین کلانتری  متولد سال 1342 در شهرستان "دره‌شهر" و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه تهران و دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد ایلام که قریب به بیست سال در کسوت فرماندار شهرستان‌های مهران، شیروان چرداول و دهلران، معاونت فرمانداری مهران و ریاست نهضت سوادآموزی شهرستان دره شهر مدیریت کرده و از نیروهایی است که از 22 سالگی دارای مسوولیت سیاسی بوده است از گزینه‌های مطرح در محافل سیاسی استان ایلام است.

" کلانتری" علاوه بر سوابق مدیریتی، مدرس دروس روانشناسی سیاسی، روانشناسی مدیریت، روانشناسی کار در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و جزء نخستین گروه مربیان و مدرسان قرآن کریم در استان و مؤسس خانه قرآن در شهرستان دره شهر است.

وی عضو انجمن روانشناسی ایران و نماینده کارگروه پژوهش فناوری و تحول اداری استان ایلام در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور و کارشناس اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی در استان ایلام بوده است.

مسئولیت انجمن اسلامی دانشجویان از جمله فعالیت‌های سیاسی گزینه مطرح برای استانداری ایلام است که در دوران تحصیل در دانشگاه بوده و از نیروهای بسیجی و رزمندگان دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

کلانتری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مسئولیت ستاد انتخاباتی جبهه مردمی حماسه‌سازان ایران اسلامی «حامیان حسن روحانی» را در استان ایلام بر عهده داشته است و هم اکنون مدیرکل امنیتی وزارت کشور است.

 حشمت الله عسگری

حشمت‌الله عسگری معاون فعلی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان، نیز در محافل سیاسی استان ایلام به عنوان گزینه جایگزین قاسم سلیمانی دشتکی در استان ایلام مطرح است. وی فارغ التحصیل دکترای اقتصاد از دانشگاه علامه بوده و دارای تالیفات و مقالات مختلف و سوابق اجرایی در مسئولیت‌های مختلفی است.

کارشناس مسئول دفتر مطالعات اقتصادی وزارت بازرگانی، کارشناس اقتصادی شرکت لوله‌سازی‌اهواز‌، کارشناس مسئول وزارت مسکن و شهرسازی‌، مدیر گروه اقتصاد دانشگاه ایلام ‌، مشاور اقتصادی استانداری ایلام، عضو هسته مطالعات و پژوهشهای بازرگانی و معاون برنامه‌ریزی استاندار ایلام و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام  و معاون فعلی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری سمنان از جمله سوابق اجرایی حشمت الله عسگری است.

ایوب درویشی

ایوب درویشی هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری ایلام نیز در محافل سیاسی استان ایلام به عنوان گزینه استانداری ایلام بعد از بازنشستگی قاسم سلیمانی دشتکی مطرح است که  در سابقه خود فرمانداری نیکشهر استان سیستان و بلوچستان، فرمانداری خمینی شهر اصفهان، مدیر‌کل امور اجتماعی اصفهان، مدیر‌کل بازرسی استانداری اصفهان و مدیر دفتر فنی استانداری اصفهان و فرمانداری چهار بهار را در روزمه خود دارد و هم اکنون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری ایلام است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن