ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90660
  • ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
  • 436 بازدید
  • ارسال توسط :

سازمان ملل از متوقف کردن درگیری ها در یمن عاجز است/ کشورهای کوچکی مانند امارات می توانند سازمان ملل را گوشمالی دهند

العالم . یمن عبدالملک العجری در گفتگو با روزنامه الثوره گفت: تا این لحظه نشانه ای دال بر جدیت ائتلاف متجاوز برای دستیابی به سازشی فراگیر وجود ندارد؛ و شور و هیجان فرستاده سازمان ملل به یمن نیز کاهش یافته است. وی گفت: متجاوز واقعی در پایان وادار خواهد شد خواه با میانجیگری بین المللی و […]

العالم . یمن

عبدالملک العجری در گفتگو با روزنامه الثوره گفت: تا این لحظه نشانه ای دال بر جدیت ائتلاف متجاوز برای دستیابی به سازشی فراگیر وجود ندارد؛ و شور و هیجان فرستاده سازمان ملل به یمن نیز کاهش یافته است.

وی گفت: متجاوز واقعی در پایان وادار خواهد شد خواه با میانجیگری بین المللی و یا غیره بر سر میز مذاکره بنشیند.

العجری خاطرنشان کرد: مطالبات ما توقف تجاوزگری و جبران تمام خسارتها و بازسازی کشور و انجام تحقیق درخصوص نقض ها و تجاوزات گسترده است.

عضو ارشد انصارالله یمن اظهار داشت: ائتلاف متجاوز به نبرد ساحل غربی و شهر الحدیده چشم امید بسته بود؛ اما به لطف خدا زمان آن دیگر سپری شده است.

وی توضیح داد که ائتلاف متجاوز گمان می کند که پذیرفتن راه حل سیاسی برای او حکم یک شکست را دارد؛ از این رو برای جبران شکست و ارضای غرور خود، تلاش میکند تا انتقام بگیرد.

العجری تصریح کرد که ما گزینه ای به جز دفاع از کشور خود و مقابله با این تجاوزگری وحشیانه و آزادی مناطق اشغالی خود نداریم.

عضو دفتر سیاسی انصار الله گفت: انگلیس فرستاده بین المللی را به حال خود رها کرد و به او كمكي نكرد و تلاشهایش به سبب عنادورزی طرفهای ائتلاف به بن بست خورد. سازمان ملل از متوقف کردن درگیری ها عاجز است و امروزه کشورهای بسیار کوچکی مانند امارات می توانند به سازمان ملل گوشمالی دهند.

وی تاکید کرد که هر راه حل و سازشی باید مبتنی بر احترام به حاکمیت و استقلال و وحدت یمن باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن