ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90678
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۱۲
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
آسایش و امنیت امروز ما به برکت خون شهداست

آسایش و امنیت امروز ما به برکت خون شهداست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسکندر احمدی در آیین گل افشانی قبور شهدا ء. و تجدید میثاق با شهیدان در گلزار شهدای شهرستان گناوه در حضور جمعی از دانش آموزان گفت: آسایش، آرامش و امنیت ما به برکت خون شهداست.  رئیس آموزش و پرورش […]

آسایش و امنیت امروز ما به برکت خون شهداستبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسکندر احمدی در آیین گل افشانی قبور شهدا ء. و تجدید میثاق با شهیدان در گلزار شهدای شهرستان گناوه در حضور جمعی از دانش آموزان گفت: آسایش، آرامش و امنیت ما به برکت خون شهداست.

 رئیس آموزش و پرورش گناوه با تسلیت ایام اربعین و گرامی داشت سالروز شهادت شهید فهمیده گفت: در طول دوران دفاع مقدس، جوانان و نوجوانان فهمیده بسیاری در راه خدا جان خودرا فدا کردند.

وی با تبریک هفته بسیج دانش آموزی ابراز داشت: شهدا ء. با اهدای جان وهستی خود برای ما و میهن اسلامی آزادی و افتخار به ارمغان آوردند.

احمدی افزود: امروزه ما وظیفه داریم تا مسیر شهداء را خوب بشناسیم ودر ره برآورده شدن اهداف وخواسته‌های آنان گام برداریم.

رئیس اموزش پرورش گناوه خاطر نشان کرد: شهدا خواسته‌ها و اهدافی داشته اند که می‌توان در وصیت نامه آن‌ها این اهداف را استخراج و مشاهده کرد.

احمدی ابراز داشت: خواسته شهداء نماز، حفظ حجاب و کوشش در زمینه علم و تحصیل دانش بود.

وی از دانش آموزان خواست تا با بهره مندی و اجرای دستورات دینی و حفظ حجاب و تلاش در مسیر کسب علم این خواسته‌های شهدا را عملی نمایند و برای خود، خانواده و کشور و نظام اسلامی افتخار کسب نمایند.

در ادامه این آیین قبور مطهر شهداء گل افشانی و با قرائت فاتحه برمزار این عزیزان با شهدا تجدید میثاق شد.

لازم به ذکر است هفته بسیج دانش اموزی از ۸ آبان آغاز می‌شود، ولی به علت تعطیلی ان روز آیین تجدید میثاق امروز اجرا شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن