ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90682
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
وزیر دفاع فرانسه: جنگ یمن باید متوقف شود

وزیر دفاع فرانسه: جنگ یمن باید متوقف شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه اعلام کرد جنگ یمن منشاء بحرانی انسانی است که مشابه آن را هرگز ندیده است. وی افزود: «اکنون بیش از هر زمان دیگری وقت آن است که این جنگ متوقف شود، […]

وزیر دفاع فرانسه: جنگ یمن باید متوقف شودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه اعلام کرد جنگ یمن منشاء بحرانی انسانی است که مشابه آن را هرگز ندیده است.

وی افزود: «اکنون بیش از هر زمان دیگری وقت آن است که این جنگ متوقف شود، همچنین مهم است و اولویت فرانسه هم این است که کمک بشردوستانه بتواند به دست مردم این کشور برسد.»

وزیر دفاع فرانسه تأکید کرد: «ما در کنار سازمان ملل بی وقفه بر طرف‌ها فشار می‌آوریم که راه حلی سیاسی پیدا کنند زیرا در واقع این وضعیت نظامی بی‌نتیجه است.»

وی در پاسخ به سوال های مکرر “جک بوردن” خبرنگار معروف فرانسوی مبنی بر مسئولیت مستقیم فرانسه در جنایت های ضد بشری در یمن، به جواب های انحرافی و توجیه های بی مورد پرداخت.

وی در مقابل سوال این خبرنگار که ۱۴ میلیون یمنی در زیر بمباران های پی در پی عربستان و ائتلاف در آستانه مرگ قرار دارند، فقط به اظهار تاسف ساده بسنده کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن