ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90688
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
قربانی شدن هزاران کودک از آغاز تجاوز آل سعود به یمن + فیلم

قربانی شدن هزاران کودک از آغاز تجاوز آل سعود به یمن + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ هزاران کودک یمنی از آغاز تجاوز دولت سعودی و همپیمانانش به یمن، قربانی شده‌اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه المسیره یمن؛ شهاب، کودک یمنی و خواهرش برائه، از جمله کودکان یمنی هستند […]

قربانی شدن هزاران کودک از آغاز تجاوز آل سعود به یمن + فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ هزاران کودک یمنی از آغاز تجاوز دولت سعودی و همپیمانانش به یمن، قربانی شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه المسیره یمن؛ شهاب، کودک یمنی و خواهرش برائه، از جمله کودکان یمنی هستند که قربانی تجاوز ائتلاف سعودی به یمن شده اند. شهاب در آتش توپخانه ارتش متجاوز سعودی به ساحل غربی یمن به شهادت رسید و خواهرش برائه، به شدت زخمی شد. این در حالی است که شهاب و برائه دو کودک از هزاران کودکی هستند که از آغاز تجاوز دولت سعودی و همپیمانانش به یمن قربانی شده‌اند. پدر این دو کودک  گفت: آن دو به چه گناهی کشته شدند. کودکان ما تا کی باید کشته شوند؟ خدا انتقام کودکان ما را از آن‌ها بگیرد.

بیشتر بخوانیدفیلم لحظه شلیک و اصابت موشک کمیته مردمی یمن به مقر مزدوران سعودی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن