ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9070
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
  • 123 بازدید
  • ارسال توسط :
اولین یادواره شهدای مدافع حرم ورزقان و شهدای روستای گویجه سلطان

اولین یادواره شهدای مدافع حرم ورزقان و شهدای روستای گویجه سلطان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ورزقان، سرهنگ پاسدار موسی صفی در این یادواره هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برشمرد و اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از نهضت عاشورا رمز ماندگاری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای ورزقان، سرهنگ پاسدار موسی صفی در این یادواره هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برشمرد و اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از نهضت عاشورا رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر گسترش این فرهنگ در جامعه، بهترین ابزار مقابله با تهاجم نرم دشمنان را فرهنگ غنی عاشورا و محرم و صفر عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان تصریح کرد: اگر پشتیبان و پیرو ولایت فقیه نباشیم باید منتظر تکرار حوادثی نظیر عاشورا در جهان اسلام باشیم.

DSCF7987

حجت الاسلام مهدوی امام جمعه ورزقان با اشاره به مصیبت‌های امام حسین (ع) در کربلا، افزود: امام تمامی این بلایا را به خاطر زنده نگاه داشتن دین اسلام تحمل کرد و اگر امروز مدافعانی داریم که در آنسوی مرزها از حرم آل الله دفاع می‌کنند این دفاع و از جان گذشتی فقط به عشق امام حسین(ع) صورت می‌گیرد.

DSCF7969

جمال پور عضو هیات علمی دانشگاه و یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به ایام عزاداری امام حسین(ع) این عزاداری‌ها را زمانی قابل قبول دانست که همراه با آگاهی به قیام امام حسین(ع) و معرفت باشد.

وی شهدا را شمع راه بشریت دانسته و گفت: علت ماندگاری قیام امام حسین(ع) و یاران شهیدش شهادت در راه دین عنوان کرد.

 

DSCF7961

DSCF7962

DSCF7966

 

DSCF7981

DSCF7983

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن