ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9074
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری سالگرد شهید مدافع حرم نادر حمید/رفع مشکل قطعی آب شرب 1100 خانوار روستایی

برگزاری سالگرد شهید مدافع حرم نادر حمید/رفع مشکل قطعی آب شرب 1100 خانوار روستایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: توزیع کارت ورود به جلسه پنجمین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت و آزمون‌های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‌های صنایع دستی، فرش، نان و غله از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: توزیع کارت ورود به جلسه پنجمین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت و آزمون‌های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش‌های صنایع دستی، فرش، نان و غله از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 26 مهر آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 28 مهر ماه ادامه می‌یابد.

وی بیان کرد: پنجمین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش و نان و غله و… ) در روز پنج‌شنبه مورخ 29 مهر ماه برگزار می‌شود.

عبدالنبی سواعدی عنوان کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان،تفاهمنامه ها ( صنایع دستی، فرش و نان و غله و…) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور  ثبت نام کرده‌اند، باید در مهلت یاد شده  با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir   و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی،کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

وی گفت: همچنین متقاضیان شرکت در پنجمین  آزمون سراسری سنجش مهارت در سال 1395 (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام نموده اند،  در همان تاریخ‌ها با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

سواعدی افزود: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه نمایند.

وی خاطر نشان کرد: درصورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با شماره تلفن های 54-66941250-021 داخلی 1196  و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس حاصل نمایند.

تشییع پیکر جانباز دفاع مقدس در باوی

یکی از جانبازان شیمیایی دوران دفاع مقدس به همرزمانش پیوست.

جانباز عبدالرضا شیالی فرزند رحیم، که از عارضه شیمیایی رنج می برد پس از سال‌های تحمل درد و رنج شیمیایی به آسمان پر کشید.

مراسم تشییع پیکر این جانباز دفاع مقدس در شهرستان باوی انجام شد و در زادگاهش آرام گرفت.

بازرسی از طلا فروشی‌ها

مدیرکل استاندارد استان خوزستان گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از عرضه فلزات گران‌بها با عیار پایین تر از حد استاندارد در شش ماهه اول امسال تعداد 40 مورد بازرسی از مراکز عرضه و نمایندگان فروش مصنوعات طلا در سطح شهرستان آبادان انجام شده است.

وی افزود: در این مدت 40 نمونه از مصنوعات طلا از طلافروشی های موجود در سطح شهرستان آبادان توسط کارشناسان این اداره اخذ شده که جهت انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه اداره کل ارسال شده است.

برگزاری نخستین سالگرد شهید مدافع حرم نادر حمید در اهواز

نخستین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید نادر حمید از شهدای مدافع حرم خوزستان در مسجد توحید اهواز برگزار شد.

آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان و جمعی از مسئولان خوزستان و اهواز، فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین مردم شهید پرور اهواز در این برنامه حضور داشتند.

این مراسم با مجری گری حاج ابراهیم سنایی و قرائت زیارت عاشورا آغاز شد استاندار خوزستان و فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)  خوزستان نیز حضور داشتند و به مقام شامخ شهید نادر حمید دیلمی ادای احترام کردند.

در این مراسم همچنین خانواده های شهدای مدافع حرم همراه با تمثال شهدای خود در آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت شهید نادر حمید دیلمی از شهدای مدافع حرم خوزستان حضور داشتند.

نصب تابلوهای آموزش عملی نماز در مدارس اهواز

تابلوهای آموزش عملی نماز و آموزش اصول ایمنی و پیشگیری از حوادث به همت مدیریت آموزش شهروندی معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز در مدارس ابتدایی و متوسطه اول نصب می‌شود.

امیر آهن‌جان معاون اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز از آغاز نصب تابلوهای آموزشی در مدارس اهواز خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت آموزش نماز به دانش آموزان و به ویژه افرادی که به سن تکلیف رسیده‌اند به همت مدیریت آموزش شهروندی این معاونت، تابلوهای آموزشی حاوی آموزش عملی نماز تهیه شده است، در این تابلوها با کمک گرفتن از تصاویر و متن، نحوه اقامه صحیح نماز به دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول آموزش داده شد. این تابلوها که 800 عدد هستند علاوه بر مدارس طرح شهردار خانواده و شهردار مدرسه، در سایر مدارس ابتدایی و متوسطه اول نیز توزیع می‌شوند.

تشییع پیکر مادر شهید علیرضا بهلول

خانم زری بهلول مادر شهید معظم علیرضا بهلول در سن 103 سالگی به علت کهولت سن دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر آن مرحومه در اهواز تشیع و در قطعه یک گلزار شهدای این کلانشهر در جوار فرزند شهیدش آرام گرفت.

شهید علیرضا بهلول در دهمین روز از تیر ماه سال 1336 در اهواز دیده به جهان گشود و در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سال 1361 شربت شهادت نوشید.

این دلیرمرد اهوازی در سن 25 سالگی در جبهه دارخوین به شهادت رسید و پیکر مطهرش در قطعه یک گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.

رفع مشکل قطعی آب شرب 1100 خانوار روستایی در دزفول

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان دزفول از رفع مشکل افت فشار و قطعی آب شرب 4 روستای این شهرستان با 1100 خانوار جمعیت خبر داد.

محمد گلچین‌پور گفت: مشکل قطعی و افت فشار آب روستاهای خیبر، نهضت، بنه عیسی و بدیلیان توسط کارکنان این امور حل شد.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان دزفول ادامه داد: قطعی و افت فشار آب شرب در این 4 روستا به دلیل بریدگی لوله پمپاژ داخل چاه به وجود آمده بود که توسط کارکنان این امور با تعویض لوله و سرویس پمپ شناور مرتفع شد.

گلچین پور بیان کرد: آب شرب روستاهای ذکر شده از طریق مجتمع آبرسانی خیبر تامین می‌شود که با ایجاد شکستگی در لوله پمپاژ این مجتمع قطعی و افت فشار یک روزه به وجود آمده بود.

گفتنی است 4 روستای خیبر، بنه عیسی، نهضت و بدیلیان از توابع بخش چغامیش دزفول هستند که بیش از 1100 خانوار را تحت پوشش دارند.

تشییع پیکر پدر شهید در دزفول

زنده یاد کاظم روشندل‌پور پدر شهید محمدرضا روشندل‌پور به علت کهولت سن در 89 سالگی در دزفول دارفانی را وداع گفت و مهمان فرزند شهیدش شد.

پیکر این پدر شهید در مراسمی تشییع و در گلزار شهدای شهیدآباد دزفول آرام گرفت.

پاسدار شهید محمدرضا روشندل‌پور در 24 اردیبهشت ماه سال 1343 دیده به جهان گشود و در تاریخ 23 اسفند ماه سال 1363 به فیض شهادت نایل شد.

شهید روشندل‌پور  در سن 20 سالگی در منطقه عملیاتی بدر به شهادت رسید و پیکر در گلزار شهدای شهیدآباد دزفول آرام گرفت.

برگزاری همایش روز جهانی کودک  در اهواز

همایش بزرگداشت هفته ملی و روز جهانی کودک به همت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و همکاری مراکز بهداشت شرق و غرب اهواز برگزار شد.

این همایش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آیت عادلی‌نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، شکراله سلمان‌زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان، ناصر ضیغمی معاون فنی مرکز بهداشت استان، آرش یلالی رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز، مهرداد شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز ، جمعی از مسئولان و کارمندان بهداشت و درمان و نیز دانشجویان در سالن شهدای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد.

توقیف بیش از 200 گرم طلای بدون کد شناسایی

مدیرکل استاندارد استان خوزستان گفت: در شش ماهه اول امسال در بازرسی‌های انجام شده از مراکز عرضه و نمایندگان فروش مصنوعات طلا در سطح شهرستان آبادان میزان 43/206 گرم طلای فاقد کد، شناسایی و کشف شد که برابر مقررات توقیف و صورت جلسه شدند و پرونده آنها جهت سیر مراحل قانونی به اداره حقوقی اداره کل ارجاع شده است.

رضا دهدشتی‌زاده یادآور شد: همشهری‌های عزیز هنگام خرید طلا و جواهرات به کد شناسایی استاندارد محصول و نیز قیمت روزانه این مصنوعات گران‌بها که توسط اتحادیه طلا و جواهرات اعلام می‌شود دقت کنند و حتماً از فروشنده فاکتور معتبر دریافت نمایند.

خسارت 37 میلیارد تومانی به کشاورزی رامشیر

فرماندار رامشیر به خسارت وارده به بخش کشاورزی شهرستان در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه جراحی 37 میلیارد تومان به کشاورزان شهرستان خسارت وارد شده که متاسفانه تا کنون پرداخت نشده است .

سعید فیوضی افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل بروز این خسارت‌ها عدم لایروبی مخزن سد شهدا و همچنین کانال کنترل سیلاب است که به دلیل رویش علف‌های هرز و رسوب گذاری بیش از حد ظرفیت اسمی مخزن از بیست میلیون متر مکعب  به سه میلیون متر مکعب کاهش یافت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن