ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90742
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۷:۵۰
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
هیات رئیسه دانشگاه آزاد بوشهر با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان دیدار کردند

هیات رئیسه دانشگاه آزاد بوشهر با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان دیدار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسماعیل عبدالهی، رئیس دانشگاه آزاد بوشهر در این دیدار با بیان اینکه خانواده شهداء نزد خداوند متعال جایگاه ویژه‌ای دارند، گفت: ضامن بقای انقلاب اسلامی ایران از خود گذشتگی زنان و مردان دلیر این سرزمین است و صبر و صلابت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسماعیل عبدالهی، رئیس دانشگاه آزاد بوشهر در این دیدار با بیان اینکه خانواده شهداء نزد خداوند متعال جایگاه ویژه‌ای دارند، گفت: ضامن بقای انقلاب اسلامی ایران از خود گذشتگی زنان و مردان دلیر این سرزمین است و صبر و صلابت خانواده بزرگوار شهداء بهترین نمونه عملی استقامت، اخلاق و معنویت اسلامی در جامعه است.

عبدالهی دیدار با خانوده معزز شهداء را وظیفه‌ای واجب، همگانی و فراموش نشدنی دانست و افزود: همانگونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) خانواده شهدا را چشم و چراغ ملت دانستند، ما نیز باید بر این اصل معتقد باشیم، زیرا ایشان با ایثار و تقدیم با ارزش‌ترین دارایی خود، عزت و سربلندی را به ما هدیه دادند.
در ادامه این برنامه فرهنگی، عبدالهی و حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و هیأت همراه ضمن حضور بر مزار این شهید والا مقام و عطرافشانی این مکان متبرک، از دارالقرآن شهید محمد احمدی جوان دیدن کردند.

گفتنی است، شهید محمد احمدی جوان متولد ۱۳۶۹ در روستای باشی از توابع بخش دلوار تنگستان و عضو تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) بود که به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) به سوریه رفت که پس از مجروح شدن در سوریه، هنگامی که در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت مداوا بود، به درجه رفیع شهادت نائل شد.   در بخشی از وصیت نامه این شهید آمده است: خدایا تو را سپاس که مرا در دین حقت و مذهب زیبای تشیع قرار دادی، تو را سپاس که مرا در پیروی از پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت یاری نمودی. خدایا من امروز به سوی تو قدم بر می‌دارم برای دفاع از مذهبی که به آن از صمیم قلب اعتقاد دارم. خوشحال و شکر گذارم که به من نعمت جهاد در راه خودت عطا نمودی تا با یاد و نام تو بتوانم در راه دفاع از حرم شریف خطبه‌خوان کربلا و سه ساله مولایم حسین (ع) با قلبی راسخ قدم بردارم.   آماده//هیات رئیسه دانشگاه آزاد بوشهر با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان دیدار کردند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن