ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90753
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
  • 63 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای مدافع حرم استان در قرارگاه مردمی اربعین قم برگزار می‌شود

یادواره شهدای مدافع حرم استان در قرارگاه مردمی اربعین قم برگزار می‌شود

مجتبی سیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به ارزش و اهمیت شهادت در اسلام اظهار داشت: شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند، از شهدا بخواهیم تا برات شهادت ما را بدهند. وی افزود: خانواده شهدا از ما می‌خواهند که گفتمان ولایت را برای جامعه تبیین کنیم و سبک زندگی […]

مجتبی سیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به ارزش و اهمیت شهادت در اسلام اظهار داشت: شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند، از شهدا بخواهیم تا برات شهادت ما را بدهند.

وی افزود: خانواده شهدا از ما می‌خواهند که گفتمان ولایت را برای جامعه تبیین کنیم و سبک زندگی شهدا را در زندگی خود پیاده کنیم تا جوانان از شهیدان الگو بگیرند.

مسئول فرهنگی قرارگاه مردمی اربعین استان قم بیان کرد: تحکیم پیوند ارزشی وعاطفی عاشورا و دفاع مقدس و مدافعین حرم را باید برای نسل جوان تقویت کنیم تا بین دفاع مقدس و نسل جوان پیوند ناگسستنی ایجاد شود.

سیاری با اشاره به برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم استان قم تصریح کرد: این مراسم امشب ساعت 20 در مصلی قدس برگزار می‌شود که سرهنگ رفیعی سخنران این مراسم است و مصطفی یادگاری جانباز و آزاده مدافع حرم نیز در این مراسم به خاطره‌گویی می‌پردازد که این خاطره‌گویی به صورت گفت‌وگو محور است.

وی عنوان کرد: اجرای گروه سرود انصارالحجه و پخش کلیپ معرفی شهدای مدافع حرم استان و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) از جمله برنامه‌های مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان قم است.

مسئول فرهنگی قرارگاه مردمی اربعین استان قم با بیان اینکه 28 شهید مدافع حرم از قم هستند، خاطرنشان کرد: تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم استان و پخش فیلم تنگه ابوقریب از برنامه پایانی این مراسم است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن