ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90757
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
  • 503 بازدید
  • ارسال توسط :
شرایط وخیم انسانی در یمن

شرایط وخیم انسانی در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه با مروری بر شرایط نامناسب مردم در یمن که طی 100 سال اخیر بی سابقه بوده و جان 12 میلیون یمنی را تهدید می کند به بحث و گفت و گو پیرامون درخواست سازمان ملل از عربستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه با مروری بر شرایط نامناسب مردم در یمن که طی 100 سال اخیر بی سابقه بوده و جان 12 میلیون یمنی را تهدید می کند به بحث و گفت و گو پیرامون درخواست سازمان ملل از عربستان و هم‌پیمانانش برای متوقف کردن جنگ در یمن می پردازد.

«پرسشی ساده» در ادامه به بررسی هشدار این سازمان مبنی بر احتمال کشته شدن بیش از 12 میلیون یمنی در صورت تداوم این درگیری ها و نرسیدن کمک های بشردوستانه پرداخته و وضعیت بد اقتصادی یمن در پی محاصره این کشور توسط عربستان و متحدانش را مورد نقد و تبادل نظر قرار می دهد.

این برنامه همچنین با نگاهی به جایگاه بندر حدیده که بیش از 80 درصد واردات یمن از طریق آن انجام می شود، درگیری های اخیر در این بندر و حملات هوایی عربستان به این منطقه را مورد بحث قرار خواهد داد.

«پرسشی ساده» به تهیه کنندگی احمد کابالو و اجرای لمبیت اپیک، جمعه 11 آبان ساعت 20:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه شنبه ساعت 12:00 ، یکشنبه ساعت 10:00 و دوشنبه ساعت 05:00 روی آنتن خواهد رفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن