ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90782
  • ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
  • 261 بازدید
  • ارسال توسط :
انگلیس: از درخواست آمریکا برای کاهش تنش در یمن حمایت می‌کنیم

انگلیس: از درخواست آمریکا برای کاهش تنش در یمن حمایت می‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ترزا می‌، نخست‌وزیر انگلیس در نشست مجلس عوام این کشور اعلام کرد: از درخواست آمریکا برای کاهش تنش در یمن حمایت می‌کنیم و به ترغیب همه طرف‌ها برای توافق در مورد کاهش تنش در یمن ادامه می‌دهیم. پایگاه اینترنتی روزنامه […]

انگلیس: از درخواست آمریکا برای کاهش تنش در یمن حمایت می‌کنیمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ترزا می‌، نخست‌وزیر انگلیس در نشست مجلس عوام این کشور اعلام کرد: از درخواست آمریکا برای کاهش تنش در یمن حمایت می‌کنیم و به ترغیب همه طرف‌ها برای توافق در مورد کاهش تنش در یمن ادامه می‌دهیم.

پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین امروز در مطلبی نوشت دولت ترامپ جزئیات یک برنامه صلح با میانجیگری سازمان ملل را برای پایان دادن به جنگ یمن ارائه کرد که با آتش بسی سی روزه آغاز و مذاکرات درباره آن در سوئد برگزار می‌شود.

در روزهای اخیر وزرای خارجه و دفاع آمریکا در اقدامی هماهنگ در این خصوص تاکید کردند مذاکرات برای پایان دادن به بحران در یمن باید تا یک ماه آینده آغاز شود.

«محمد البخیتی» عضو جنبش انصارالله یمن در واکنش، پیشنهاد جدید آمریکا برای پایان دادن به بحران یمن را طرحی برای تجزیه و نقض حاکمیت این کشور دانست و آن را رد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن