ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90824
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۶:۱۸
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله: صلح در یمن باید با توقف فوری بمباران‌ها و شکستن محاصره اجرا شود

انصارالله: صلح در یمن باید با توقف فوری بمباران‌ها و شکستن محاصره اجرا شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت روسیا الیوم،  محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در صفحه توئیتر خود نوشت: ما این فراخوان‌ها را درخواست‌های فرمالیته‌ای می‌دانیم که بیانگر عدم جدیت، تلاش برای شانه خالی کردن از مسئولیت و عقب نشینی از اظهارات سابقشان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت روسیا الیوم،  محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در صفحه توئیتر خود نوشت: ما این فراخوان‌ها را درخواست‌های فرمالیته‌ای می‌دانیم که بیانگر عدم جدیت، تلاش برای شانه خالی کردن از مسئولیت و عقب نشینی از اظهارات سابقشان است پس از آنکه جهان قباحت تجاوزاتشان را شناخت.

از سوی دیگر خبرگزاری یمنی”سبا” به نقل از الحوثی گفت، اظهارات اخیر بین‌المللی که تاکید کرد جنگ یمن هیچ برون رفتی ندارد و وقت آن رسیده که پایان یابد ، اظهارات مثبتی است. 

الحوثی تاکید کرد: گویندگان این اظهارات باید تمایل خود برای برقراری صلح در یمن را با تلاش برای توقف فوری بمباران یمنی‌ها بدون هیچ‌گونه تعللی و شکستن محاصره یمن اجرایی کنند.

 در همین راستا، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در پاسخ به فراخوان‌های واشنگتن برای دستیابی به آتش بس در یمن و راهکار مسالمت آمیز برای پایان درگیری‌ها به المیادین گفت: هرکس که به دنبال پایان جنگ یمن است باید صدور قطعنامه‌ای از شورای امنیت را پیگیری کند. آمریکا تمایل به ادامه تجاوز دارد و ما هرگز فریب فراخوان‌های آن را نخواهیم خورد.

همزمان، هشام شرف، وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن از فراخوان‌ها برای پایان تجاوز به یمن  و از سرگیری روند سیاسی استقبال کرد و گفت: ما تلاش‌های فرستاده سازمان ملل برای پایان تجاوز نظامی و رفع محاصره جهت دستیابی به راه حل سیاسی پایدار با حفظ احترام به حاکمیت یمن را حمایت می‌کنیم.

وی افزود، کشورهایی که مسئولانشان در مورد لزوم آتش بس در یمن سخن گفتند باید اقدامات عملیاتی و فوری برای اجرایی شدن فراخوان‌ها اتخاذ کنند. باید قطعنامه الزام آوری از سوی شورای امنیت در مورد توقف عملیات نظامی و لغو تحریم هوایی صادر شود. 

رابرت پالادینو،  معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز گذشته(چهارشنبه) انصارالله یمن و ائتلاف سعودی را به توقف فوری حملات موشکی و پهپادی فرا خواند و گفت: ما به این نتیجه رسیدیم که فضا در حال حاضر برای پیشبرد این هدف مناسب است.

پیشتر نیز وزیر خارجه به همراه وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی که نشانگر چرخشی ویژه در موضع‌گیری این کشور در قبال جنگ یمن است، اعلام کردند، آمریکا از ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی می‌خواهد تا حملات هوایی خود را به تمامی مناطق مسکونی در یمن متوقف کند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن