ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90851
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
استقبال قطر از تلاش‌ها برای پایان جنگ در یمن

استقبال قطر از تلاش‌ها برای پایان جنگ در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه العربی 21، وزارت خارجه قطر امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای ضمن استقبال از فراخوان آمریکا برای آتش بس در یمن، آن را “گامی ترغیب کننده به سوی راه حل سیاسی و پایان درد و رنج ملت برادر یمن” دانست. این وزارتخانه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه العربی 21، وزارت خارجه قطر امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای ضمن استقبال از فراخوان آمریکا برای آتش بس در یمن، آن را “گامی ترغیب کننده به سوی راه حل سیاسی و پایان درد و رنج ملت برادر یمن” دانست.

این وزارتخانه بر حمایت کامل قطر از هرگونه تلاش در راستای تحقق آشتی ملی و پایان جنگ بیهوده، بر اساس قطعنامه های شورای امنیت، ابتکار عمل کشورهای حوزه خلیج فارس و نتایج گفتگوی ملی تاکید کرد.

در این بیانیه مجددا بر رویکرد ثابت دوحه در قبال یکپارچگی یمن و امنیت خاک آن تاکید شده و از کشورهای تاثیر گذار در جامعه جهانی خواسته شده تا ملت یمن را کمک نموده و تمامی اقدامات برای بهبود اوضاع خطرناک انسانی و ارسال کمک‌های بشردوستانه به تمام مناطق یمن را بکار گیرند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن