ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90887
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
  • 246 بازدید
  • ارسال توسط :
در هر دقیقه یک کودک یمنی جان خود را از دست می‌دهد

در هر دقیقه یک کودک یمنی جان خود را از دست می‌دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیونی المیادین، صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در گزارشی اعلام کرد از زمان آغاز جنگ علیه یمن در سال 2015 میلادی، بیش از شش هزار کودک یمنی کشته و زخمی شده اند. یونیسف همچنین اعلام کرد […]

یونیسف: در هر دقیقه یک کودک یمنی جان خود را از دست می‌دهدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیونی المیادین، صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در گزارشی اعلام کرد از زمان آغاز جنگ علیه یمن در سال 2015 میلادی، بیش از شش هزار کودک یمنی کشته و زخمی شده اند. یونیسف همچنین اعلام کرد می توان گفت شمار واقعی کودکان یمنی که در جریان جنگ کشته و زخمی شده اند بسیار بیشتر از این است.

همچنین 400 هزار کودک یمنی از سوء تغذیه حاد رنج می برند و برای زنده ماندن می جنگند و امکان بازگشت آنها به زندگی اندک است.

در هر دقیقه یک کودک یمنی به دلیل بیماری هایی که می تواند قابل پیشگیری باشد جان خود را از دست می دهد. بیش از 11 میلیون کودک یمنی نیز شدیدا نیازمند دریافت کمک های بشردوستانه هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن