ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90889
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :

محمد عبدالسلام: بر خلاف ادعا‌های آمریکا، متحدانش جنگ در یمن را ادامه می‌دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد محمد عبدالسلام، رئیس هیئت مذاکره کننده دولت وحدت ملی یمن در صنعا، تاکید کرد اگر آمریکا برای توقف جنگ در یمن جدی است، باید حمایت سیاسی از این جنگ بیهوده را متوقف کند. عبدالسلام […]

محمد عبدالسلام: بر خلاف ادعا‌های آمریکا، متحدانش جنگ در یمن را ادامه می‌دهندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد محمد عبدالسلام، رئیس هیئت مذاکره کننده دولت وحدت ملی یمن در صنعا، تاکید کرد اگر آمریکا برای توقف جنگ در یمن جدی است، باید حمایت سیاسی از این جنگ بیهوده را متوقف کند.

عبدالسلام افزود: آمریکا باید بلافاصله ارائه کمک های اطلاعاتی، تسلیحاتی و لجستیک به ائتلاف سعودی را متوقف کند تا دعوت‌های آن به توقف جنگ در یمن، تاثیر گذار باشد. ملت یمن همواره برای تعامل مثبت با هر تلاش جدی، صادقانه و بی‌طرفانه بین المللی آمادگی دارد.

رئیس هیئت مذاکره کننده دولت وحدت ملی یمن همچنین گفت: متحدان آمریکا به آرایش نیروهای خود ادامه می دهند که نشان می دهد برای مرحله جدیدی از عملیات نظامی در ساحل غربی و دیگر جبهه ها آماده می شوند. بر آمادگی ملت، ارتش و کمیته های مردمی یمن برای مقابله با هر نوع عملیات جدید تاکید می کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن