ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90897
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
رهبران ملت چه کسانی هستند؟ +فیلم

رهبران ملت چه کسانی هستند؟ +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید محمدحسین فهمیده یک نوجوان 13 ساله بود که به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفت و با وجود سن کم‌اش، راهی جبهه‌های جنگ شد. وی که سومین فرزند از بین هشت فرزند خانواده فهمیده بود، […]

سردار سلیمانیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهید محمدحسین فهمیده یک نوجوان 13 ساله بود که به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفت و با وجود سن کم‌اش، راهی جبهه‌های جنگ شد. وی که سومین فرزند از بین هشت فرزند خانواده فهمیده بود، در تاریخ ۸ آبان ۱۳۵۹ در خرمشهر با فداکاری به کمرش نارنجک بست و خود را زیر تانک دشمن انداخت و به شهادت رسید. امام خمینی(ره) درباره این شهید بزرگوار فرمودند: «رهبر ما آن طفل سیزده ساله‌ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم بزرگتر است، با نارنجک، خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید.»

صفحه اینستاگرام سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماهنگی با عنوان “رهبران ملت” برگرفته از بیانات وی درباره شهید فهمیده و سایر نوجوانان و جوانان ایران اسلامی منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن